Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: goede oppasser gedurende vakantie... Voor(gezonde) Grijze Roodstaart.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Gezocht: goede oppasser gedurende vakantie... Voor(gezonde) Grijze Roodstaart.

    Beste papegaaien liefhebber.


    Ik zoek een goede en betrouwbare vogeloppas. Voor een lieve, tamme, vrolijke grijze roodstaart(vrouwtje). Ik heb de controle papieren van de voornaamste drie ziektes, ik weet ze niet even zo snel uit mijn hoofd, wel ter inzage.

    Omgeving is Rotterdam, maar eventueel verder weg is ook geen probleem...

    Het liefst zou ik haar geplaatst zien in haar eigen kooi, met haar eigen speelgoed, en met haar eigen voeder.
    Dit om eventuele besmetting e.d. te voorkomen.

    Als we overeenstemming kunnen bereiken, zou ik graag even bij u komen kijken 'waar ze terechtkomt'.

    Ziet u deze oproep, als passant, en vindt u er iets van? Heeft u eventueel een tip voor mij? Misschien iets voor mij om op te letten? Reageert u dan alstublieft! Ik ben nooit te oud om te leren! En bovendien, ben ik nieuw hier op het papegaaien forum.

    Het hoeft natuurlijk niet gratis, dat is vanzelfsprekend, maar alvorens iets af te spreken, zou ik eerst door u benaderd willen worden.

  • #2
    Ik weet niet of je interresse hebt in een oppaser in limburg maar kijk anders eens bij joey micky kromsnavel op facebook!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Voor welke periode?


      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Idd om welke periode gaat het om?


        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X