Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunstgras

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Kunstgras

    Wie heeft ervaring met kunst gras in de volier en hoe bevalt het

  • #2
    Dit lijk mij bij kaketoe' s geen goed idee henk omdat het van plastic is en sommige papegaaien komen ook op de grond.
    Hier op deze site kun je mijn vogels bewonderen.

    http://home.kpn.nl/bakk4330/

    dit wordt mijn nieuwe site:
    www.burdies-papegaaien.nl



    4x 5 x 1 x 1 x
    en 1 witte valk en 1 blauwe grasparkiet


    Comment


    • #3
      Geen idee of het geschikt is maar het mooie en sterke kunstgras is ook duur.
      Wij hebben kunstgras bij het zwembad en dat is makkelijk schoon te houden .
      Zie weinig vogelpoep ( van duiven, merels, mussen, meesjes, eksters, lijsters ) liggen en wat er ligt is na een bui weer weg.
      Kunstgras wordt wel warm maar minder warm dan stoeptegels.
      Succes met de keuze.
      Minni Micky Kimo

      Comment


      • #4
        Het betreft een kleine tropen voliere Ed.
        is dat gras makkelijk schoon te spuiten.
        Scheeld een hoop opruim werk , matje er uit, uitschudden en schoonspuiten.

        Ik heb voor de zekerheid de vraag ook maar even bij Hedwig v.d Horst ( vogelarts) neergelegd .

        Henk
        Last edited by Henk Draaijer; 14-06-15, 11:58.

        Comment


        • #5
          Volgen de vogelarts kan het geen kwaad. Alleen nieuw gas geeft nog een bepaalde geur af dus nog even buiten laten liggen.

          ik heb nu een proefstuk in de buiten volière gelegd . Eens kijken of je het makkelijk met de water slang makkelijk schoon spuit😁

          Het is wel een natuurlijk gezicht.


          Henk

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
            Volgen de vogelarts kan het geen kwaad. Alleen nieuw gas geeft nog een bepaalde geur af dus nog even buiten laten liggen.

            ik heb nu een proefstuk in de buiten volière gelegd . Eens kijken of je het makkelijk met de water slang makkelijk schoon spuit

            Het is wel een natuurlijk gezicht.


            Henk
            Nice! Laat het even weten als het je bevalt en of makkelijk schoon te krijgen is
            Denzo Chica

            Comment


            • #7
              Tot nu toe gaat het goed.
              Heb voor de eerste keer verschoond . Mat eruit schoongespoten , alles ging er uit.
              vervolgens laten uitlekken over de schutting laten drogen en er weer in.
              Vogel ( tropen) komen er niet aan plukken of wat dan ook.
              De eerste proef is wat mij betreft geslaagd , echter het is nog een korte termijn natuurlijk en in de buitenvoliere . Ik blijf het nog een tijd proberen.

              henk

              Comment


              • #8
                klinkt makkelijk.
                goed om te weten voor de toekomstplannen
                Denzo Chica

                Comment

                Ads onder in topics

                Collapse
                Working...
                X