Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bonte boer kopen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • bonte boer kopen

    hai
    ik ben nu al een aantal dagen aan het rondneuzen op internet waar ik het best een bonte boer kan kopen. Tot nu toe nog niets gevonden. Al andere forums gelezen, iets over hareco en lorre en co. hier hebben ze nu geen bonte boertjes. Verder zelf nog veel rondgezocht op internet maar nergens kom ik een goede kweker tegen. Ik vind het belangrijk dat ze goed opgevoed zijn en dat er een dna test voor geslacht bij zit + bewijs van gezondheid. Ik wil graag een jonkie, dus zodra ze het nest mogen verlaten. Het liefst wil ik niet op een wachtlijst, daar heb ik geen geduld voor.
    Heb er 1 gevonden op internet bij een particulier maar ze wil niet tegen meer betaling een gezondheidscheck doen, die valt dan natuurlijk al af.
    Ik wil ook graag een oranje buik want de geelbuik vind ik niet zo mooi.
    Misschien ben ik veel eisend maar ik heb redelijk wat onderzoek gedaan naar wat bij mij past, en bonte boertjes gaan ook een jaar of 30 mee dus ik wil gewoon dat het goed geregeld is.
    Heeft er hier iemand adresjes voor me waar ik eens zou kunnen informeren? Ik woon in Leiden dus hier in de buurt zou natuurlijk fijn zijn maar het moet gewoon goed zijn, dus als het wat verder weg is dan is dat ook geen ramp. gr vanity
    MevrouwEn meneerDe Bruin

  • #2
    Dieca

    Hoi, voor een bonte bertje kan je gaan kijken bij dieca! wel een wachtslijst maar ze zijn op PBFD, Polyoma en KDS (PDD) allemaal getest.
    Ik hoop dat je het hier al een beetje verder mee kunt doen

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse
    Working...
    X