Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volgende fotowedstrijd?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Misschien is het thema eten iets ?


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
    Minni Micky Kimo

    Comment


    • #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Ceilingbird Bekijk Berichten
      Niet iedereen heeft foto's van hun gaaien toen ze jong waren... Sommige mensen hebben herplaatsertjes :S
      Dat is op bv een hondenforum ook zo en daar komt dat onderwerp ook eens in het jaar langs bij de maandelijkse fotowedstrijd. Net als een onderwerp zoals 'kindervriend' niet iedereen heeft kinderen of niet ieder dier kan met kinderen.

      Comment


      • #33
        Nouja, ieder zo zijn/haar mening. Ik zou het persoonlijk jammer vinden als mensen op basis daarvan eigenlijk uitgesloten zouden worden.

        Comment


        • #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Ceilingbird Bekijk Berichten
          Nouja, ieder zo zijn/haar mening. Ik zou het persoonlijk jammer vinden als mensen op basis daarvan eigenlijk uitgesloten zouden worden.
          idd jammer maar helaas is het niet mogelijk om steeds met iedereen rekening te houden. Op het hondenforum is het ook steeds van dat, met bijna elk onderwerp wat een beetje anders is wordt er geklaagd... mijn hond sport niet, springt niet, zwemt niet,...
          Als je steeds rekening moet houden met echt iedereen dan heb je bijna alleen maar 'saaie' onderwerpen.

          Comment


          • #35
            Oh sorry dat ik mijn mening uitte, ik dacht dat dat op deze site wel kon, maar schijnbaar had ik dat ernstig fout. Het zal niet weer voorkomen, en ik zal me netjes buiten alle fotowedstrijden houden.
            Fijne dag verder he!

            Comment


            • #36
              GRAPJE!

              Aangezien het niet JOUW fotowedstrijd is, en jij ook je mening mag verkondigen, mag ik dat ook. Dus bij dezen.


              Persoonlijk zou ik het jammer vinden als mensen op basis daarvan uitgesloten zouden worden.
              Wat het beheer​ daar mee doet is natuurlijk aan hen.

              Comment


              • #37
                Zeker voor een eerste wedstrijd zou ik kiezen voor een neutraal onderwerp waar iedereen iets mee kan. Zo motiveer je meer mensen en is de kans op succes groter.


                Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
                Minni Micky Kimo

                Comment


                • #38
                  Zo heftig reageren hoeft ook niet.
                  Jij geeft je mening en ik antwoord daar op = een gewoon gesprek. Ik zeg nergens dat jij je mening niet mag uiten of dat ik die niet respecteer.
                  Ik heb lang de fotowedstrijden op een hondenforum gedaan maar ik ben er mee gestopt om deze reden.

                  Comment


                  • #39
                    Idee....Je vogel met een favoriet speeltje in of buiten de kooi.?

                    Comment


                    • #40
                      Dat wordt dan wel een bewogen foto denk ik. Kimo is altijd erg druk met spelen alias slopen.


                      Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
                      Minni Micky Kimo

                      Comment


                      • #41
                        Zit zelf te denken puur de vogel op de voorgrond en geen tam tam er om heen.
                        De vogel in de perfecte houding .

                        Comment


                        • #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten
                          Idee....Je vogel met een favoriet speeltje in of buiten de kooi.?
                          Ja dat is leuk!!!!

                          Comment


                          • #43
                            Je vogel op zn gekst, meest aparte slaaphouding van je vogel, gapende vogels, je vogel ondersteboven, je vogel op de grond, je vogel iets stiekems doen, je vogel op zijn vrolijkst.

                            ik denk noem er een paar op die ik wel grappig zou vinden ^^
                            Denzo Chica

                            Comment


                            • #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
                              Zit zelf te denken puur de vogel op de voorgrond en geen tam tam er om heen.
                              De vogel in de perfecte houding .
                              Lijkt mij ook leuk om mee te beginnen daarna het idee van Ria en Marcel misschien
                              Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

                              Annemoon
                              en Magnum

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X