Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volgende fotowedstrijd?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hi hi,

    (excuses voor de dubbele post; wilde wat aanpassen maar pc weigerde nogal hihi)
    @LinnekeOdin; welkom jammer dat je nog niet op vragen reageert.. want of je nu net bent begonnen met het houden van een vogel of al jaren kweekt of houdt.. wie zegt dat de een meer weet dan de ander?? ervaringen zullen wellicht anders zijn maar ik kan elk advies, suggestie enkel waarderen. Wanneer dit uit een betrokken hart komt toch??

    @janpeet. welkom. Ik zou graag op je stukje reageren maar ik snap er van A,B en X niet zoveel van; sorry

    Het komt op mij echter wel over alsof het beheer hier oppermachtig is?? dat gevoel heb ik althans niet, want daar zou ik geen onderdeel van uit willen maken (maar dat is mijn bescheiden mening) Zoals gezegd is een ieder hier onderdeel van dit forum en is vrij te reageren op zijn/haar geheel eigenwijze en dat is soms eigenwijs, eigenzinnig, de waarheid in pacht, onzeker enz. maar het is aan de ontvanger (degene die de vraag stelt) om er zijn voordeel mee te doen, er wat van te leren of te willen ontdekken enz. enz.

    Wat ik jammer vind, maar waar je bijna meteen niet aan ontkomt is al die emotie; grotendeels voor mensen ingevuld!!
    (want de letters komen niet met een gevoel van degene die het schrijft maar komen binnen bij de persoon die het leest; en diegene heeft zijn/haar eigen interpretatie van wat hij/zij leest op basis van ervaringen uit het verleden, eigen gevoelens enz. enz.)

    pff t wordt nog een heel verhaal...

    maar in het kort is het vaak te makkelijk om als toeschouwer of als deelnemer om dingen te lezen en te ervaren wat voorbij gaat aan het doel... welke in mijn ogen is en blijft : het welzijn van de vogels en de bereidheid om mee te denken hoe dit op veel wijze anders kan.. we zijn er om elkaar te helpen ....?

    Dus eigenlijk vind ik het jammer wanneer er met vingers gewezen wordt...vaak vind ik dat te makkelijk en vraag ik me af waarom?? want als je uitgaat van de basis; dat we hier allemaal niet zitten om het elkaar ongezellig te maken... dan is het toch veel makkelijker om even niet ergens op in te gaan en het zo persoonlijk te maken?? Maar ja wellicht denk ik veelt te simpel???

    p.s. of i.p.v met vingers wijzen of commentaar probeer ik in de buitenwereld vooral een ander geluid te laten horen, dus kies ik voor om juist dan te reageren als ik vind dat er ook een ander geluid mag worden belicht o.i.d (tot zover mijn bijdrage; want ik raak hier niet over uitgetikt )

    Fijne avond allemaal!!
    "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

    Groetjes Wilmaaa


    & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Wilmaaa Bekijk Berichten
      Hi hi,

      (excuses voor de dubbele post; wilde wat aanpassen maar pc weigerde nogal hihi)
      @LinnekeOdin; welkom jammer dat je nog niet op vragen reageert.. want of je nu net bent begonnen met het houden van een vogel of al jaren kweekt of houdt.. wie zegt dat de een meer weet dan de ander?? ervaringen zullen wellicht anders zijn maar ik kan elk advies, suggestie enkel waarderen. Wanneer dit uit een betrokken hart komt toch??
      Ik antwoord wel op vragen hoor maar van sommige onderwerpen/papegaaiensoorten weet ik gewoon veel te weinig over om met een gerust hart advies te kunnen geven.

      Comment


      • #18
        HI LinnekeOdin, Fijn dat je wel op div. vragen reageert, want samen maken we het tot een forum waar iedereen durft te vragen !!! en te antwoorden ;-) met z'n alle weten we heel wat !!!
        "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

        Groetjes Wilmaaa


        & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

        Comment


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Wilmaaa Bekijk Berichten
          HI LinnekeOdin, Fijn dat je wel op div. vragen reageert, want samen maken we het tot een forum waar iedereen durft te vragen !!! en te antwoorden ;-) met z'n alle weten we heel wat !!!
          Dat vind ik ook!

          Ben ook een tijd niet op het forum geweest,mede om dezelfde redenen zoals hierboven.
          Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

          Annemoon
          en Magnum

          Comment


          • #20
            hi Annemoon, fijn dat je er weer bent dan ;-) Je kan niet meer doen dan het goede voorbeeld geven en je best doen toch??? zegt t vort zeg t vort ;-)
            "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

            Groetjes Wilmaaa


            & R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

            Comment


            • #21
              Ben ik weer hoor na een lange tijd.... Btw... Probeer wel on topic te blijven. Discussies tussen elkaar zou een andere topic moeten zijn, want hier gaat het tenslotte om een fotowedstrijd?

              ik ben het wel met janpeet eens. Er moet beheert worden voor organisatie
              Denzo Chica

              Comment


              • #22
                Ik weet niet of dit zo is. In het verleden kregen de beheerders de kritiek dat ze veel te veel probeerden de beheren. De laatste maanden hebben we ons wat meer op de achtergrond gehouden. Leden kunnen zaken ook onder elkaar oplossen. We letten er wel op dat het niet beledigend wordt. Probleem blijft altijd met zo een forum dat er sommige mensen zijn die alleen overtuigd zijn van hun eigen visie en dit continu moeten ventileren . Visies kunnen ook veranderen . Voorbeeld vroeger moest ik niets van pellets hebben en was radicaal tegen. Ik zal niet zeggen dat ik nu voor ben maar ben dank zij de discussies er wel wat genuanceerder over gaan denken. Ik zie hier in tegenstelling tot de anderen geen vriendjespolitiek . Zeker al niet van het beheer. Wij hebben uiteraard achter de schermen regelmatig overleg en ook vaak voordat we reageren. Ik kan jullie uit ervaring vertellen dat we het zeker niet altijd met elkaar eens zijn en dat er soms behoorlijke discussies plaats vinden voordat we bijvoorbeeld een beslissing nemen . Maar op basis van een goede discussie , respect en op basis van consensus komen we er altijd uit. En soms moet je als mod ook maar even slikken. Het is zeker niet de bedoeling dat het mod team op alle vragen gaat antwoorden, daarvoor hebben we nu een forum met een behoorlijk aantal leden.
                Het is wel zo dat als mensen maar negatief blijven reageren dat ik ook wel een woest wordt. Dit omdat dit forum praktisch uit eigen middelen deze site betaald en onderhoud. Velen weten niet wat zo een forum als dit kost. Wat sommigen ook niet weten is dat de beheerder deze site door het over te kopen gered heeft. Anders was alle informatie verloren gegaan. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Op een aantal vragen wordt minder geantwoord en inderdaad naar de zoekfunctie verwezen omdat het onderwerp al ik weet niet hoe vaak behandeld is en wat is daar mis mee , mensen googlen toch ook. Maar op sommige vragen wordt soms ook niet geantwoord omdat men doodgewoon het antwoord niet weet.
                Beheren doen we zeker , ik kan u verzekeren dat het heel wat energie kost om de site te blijven onderhouden. En laten bepaalde leden eerlijk zijn soms heeft men geen zin om te reageren en dat mag ook. Voor kritiek staat het team open en mensen kunnen soms ver gaan. Neem dat van mij aan want op andere fora had men al lang een ban of waarschuwing gehad. Als Mods doen we onze best en kunnen helaas het niet iedereen naar de zin maken. Ik zou ook tegen de zogenaamde slapende leden willen zeggen reageer eens wat vaker en niet alleen als er ergens een discussie plaatsvind om je even weer te laten horen. Alleen door met zijn allen kennis te delen leren we wat. Ook komt sommige kennis mensen niet altijd goed uit, maar daar kunnen wij ook niets mee.

                Verder wens ik u veel leesplezier .

                Henk

                p.s ik zal volgende week berichten of zo een fotowedstrijd nog mogelijk is.
                Last edited by Henk Draaijer; 22-05-15, 07:41.

                Comment


                • #23
                  Dankjewel voor je bericht Henk!

                  Comment


                  • #24
                    Dankjewel Henk, Duidelijk.

                    Ik kijk er nu al naar uit! xD
                    Denzo Chica

                    Comment


                    • #25
                      Mooi gesproken. Duidelijk verhaal en kan me hier helemaal in vinden. Vooral ook naar slapende leden waar ik er ook een van ben. (geweest, ben nu weer wakker).

                      Comment


                      • #26
                        En ja, er zit weer een foto wedstrijd in het verschiet.
                        Ik ben "bang" dat het misschien deze maand nog wordt, maar dat zeg ik heeeeeel voorzichtig.

                        Comment


                        • #27
                          Vandaag met ons technisch wonder Stephan gesproken en we gaan er werk van maken.

                          Aan jullie wil ik vragen wat is een leuk onderwerp .

                          Zat zelf te de denken aan mijn baas en ik bloot in de sauna , maar die zal het niet halen.
                          Wellicht:

                          Mijn papegaai op zijn slechtst

                          Maar ik verwacht van jullie natuurlijk mooie onderwerpen . Daarna zullen we de regels erbij zetten.

                          Henk
                          Last edited by Henk Draaijer; 23-05-15, 19:17.

                          Comment


                          • #28
                            Lijkt me niet gezond om een gaai mee in de sauna te nemen.


                            Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
                            Minni Micky Kimo

                            Comment


                            • #29
                              Leuk!

                              Onderwerp... ik dacht... In mei leggen alle vogels dus een foto van je papegaai toen die jong was?

                              Comment


                              • #30
                                Niet iedereen heeft foto's van hun gaaien toen ze jong waren... Sommige mensen hebben herplaatsertjes :S

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X