Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje aan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • vraagje aan

    Hallo Avonturia,

    Ik wil via deze weg vragen waarom jullie de producten van vogel jungle en scenic niet meer in het assortiment hebben, als alternatief bieden jullie Hoca aan,is dit vergelijkbaar met... ik ken dit merk niet en vind het jammer dat eerder genoemde producten niet meer verkrijgbaar zijn.

    Wellicht kan een forumlid ook iets vertellen over de alternatieven die in de plaats van vogeljungle worden aangeboden.

    Met vriendelijke groet,

    Julia
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

  • #2
    Hallo Julia,

    De reden dat wij Scenic niet meer verkopen, is omdat dit niet meer wordt geïmporteerd naar Nederland.
    De fabrikant in Amerika heeft veel productieproblemen gehad in de afgelopen jaren, waardoor sommige producten soms wel een half jaar niet leverbaar waren.
    Tevens kwam er een belachelijk hoge prijs verhoging aan, vanuit de fabrikant. Ik geloof dat de prijs met minimaal 35% omhoog ging.
    De onbetrouwbare leveringen en de prijsverhoging, hebben er voor gezorgd dat de Nederlandse importeur is gestopt met het importeren van Scenic.
    Er is toen in Nederland een soortgelijk product op de markt gekomen, Dutch Birdfood, dit kan als vervanging gegeven worden.

    Er zijn meerdere redenen waarom wij met Vogel Jungle gestopt zijn, een daarvan is, dat er erg vaak larven en insecten in het voer zaten. Helaas werd dit nooit vergoed door de leverancier. In principe kan het voer (in de meeste gevallen) een nachtje de vriezer in en vervolgens alsnog gegeven worden. Maar wij willen uiteraard kwaliteit leveren en klanten tevreden houden.
    Hoca is een merk dat zijn fruit en noten bij exact dezelfde leverancier haalt als Vogel Jungle (dus ook biologisch), het enige verschil is de herkomst van de zaden. De zaden komen vanuit Amerika. Deze zaden zijn van een hogere kwaliteit, deze zijn veel schoner (vrijwel geen gruis en stof) en hebben geen last van insecten. Tevens zijn deze zaden in Amerika biologisch goedgekeurd. Dat maakt Hoca niet alleen een goede vervanger, maar de zaden zijn ook van betere kwaliteit.

    Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Jesse van Es - Avonturia de Vogelkelder

    Comment


    • #3
      Hallo Jesse van Es van Avonturia de vogelkelder,

      Dank je wel voor de het duidelijke antwoord, het is fijn om te weten dat ik nu weet wat ik bestel m.b.t. Hoca.

      Met vriendelijke groet,

      Julia
      Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

      Comment


      • #4
        Idd heldere uitleg. Ook al heb ik de vraag niet gesteld, wel fijn om te weten.

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X