Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fourageer speelgoed

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Fourageer speelgoed

    Hallo,
    Even een vraagje is fourageer speelgoed ook geschikt voor valkparkieten? En of het ook nog kan bij valkjes die 5 zijn?
    Bedankt voor de reactie!

  • #2
    hoi Stefan, natuurlijk is speelgoed waar jouw valkje eten in vind, geschikt.

    neem een lege w.c rol en vul die met een zaadje verpakt in keukenrol papier . Vouw dit dicht, knoop er een sisaltouwtje omheen en hang het in de kooi.
    en zo kun je ook een stuk je wilgentak in de kooi hangen, waar je gaatjes in hebt geboord voor een zaadje.
    Leuk een wat oudere valk.
    Laat even horen hoe hij er mee omgaat.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door riab Bekijk Berichten
      hoi Stefan, natuurlijk is speelgoed waar jouw valkje eten in vind, geschikt.

      neem een lege w.c rol en vul die met een zaadje verpakt in keukenrol papier . Vouw dit dicht, knoop er een sisaltouwtje omheen en hang het in de kooi.
      en zo kun je ook een stuk je wilgentak in de kooi hangen, waar je gaatjes in hebt geboord voor een zaadje.
      Leuk een wat oudere valk.
      Laat even horen hoe hij er mee omgaat.
      Dankjewel voor de reactie! Ik ga eens kijken of ik wat kan maken binnekort. Heb 3 valkjes 1 koppel en een zoon van 2 (deze vliegt helaas niet meerdoor ongelukje) maar ik ga eens kijken hoe en wat.

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X