Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ara Maracana probleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Ara Maracana probleem

    Hallo,

    Mijn Maracana schreeuwt met de dag erger, iemand hier ervaring mee? En wat doen jullie er mee/tegen?


    Groeten Kim
    Yoda en Lemmiwinks (r.i.p)

  • #2
    Oorzaak achterhalen en wegnemen.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

    Comment


    • #3
      Heeft ie voldoende afleiding en aandacht ?
      Staat ie op een geschikte plek ?

      Ik heb er 2 maar die schreeuwen zelden..
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

      Ken je papegaai

      sigpic

      Comment


      • #4
        ga inderdaad eerst na waardoor het gekomen kan zijn
        is er iets in huis of wat dan ook veranderd
        stemming van mensen voelen ze ook heel goed aan

        Comment


        • #5
          erik

          hallo Kim,

          je moet wat meer opschrijven, zoals waar staat hij (kooi, blinde muur)
          hoe kom je binnen na een dag werken/ weggeweest bent(een paar uur), als hij dan roept/schreeuwt reageer jij dan ?
          is er iets gebeurd (vogel geschrokken) enz......................
          erik

          Comment


          • #6
            Hallo allen, dank voor het reageren..

            Ik heb wel wat patronen ontdekt; ze schreeuwt als ze gebadderd heeft bijv, of als ze wat dichter bij wil staan, of als uiteraard haar etensbakje leeg is.. Het probleem is dat mijn vriend degene is die alles met haar kan en momenteel wat meer moet werken, dus doe ik af en toe wat foeageer dingetjes maken en in haar kooi hangen of leggen.. Ze schreeuwt nu een stuk minder :-) Maar zoals ik al zei, mijn vriend werkt op dit moment veel en is niet altijd opgewekt als hij thuis komt..
            Yoda en Lemmiwinks (r.i.p)

            Comment


            • #7
              erik

              hallo Kim,

              leuk dat je zo snel al gereageerd hebt?????????????????

              erik.

              Comment


              • #8
                Ik had een periode weinig tot geen internet ter beschikking, kennelijk mag dat als vraagsteller niet.. maar alsnog vriendelijk bedankt voor je reactie allen..
                Yoda en Lemmiwinks (r.i.p)

                Comment


                • #9
                  fijn dat je toch iets hebt kunnen ontdekken en er in ieder geval ook iets mee kanen het wat beter gaat
                  en je vriend moet gewoon wanneer hij zich wel even fit genoeg voelt lekker de vogel aandacht geven

                  Comment


                  • #10
                    Hallo,

                    Ja inderdaad, het gaat nu een stuk beter.. als je je beestje begrijpt maakt dat het een stuk makkelijker, we begrijpen haar nu een stuk beter :-) Ja dat doet hij ook wel hoor, ze gaat nagenoeg iedere dag bij hem op schoot enz, vliegen kan ze nog niet zo goed (haar slagpennen zijn nog niet terug gegroeid na het wieken, iets wat we nooit meer zullen doen (wieken). Ook gaat ze meerdere keren per week met hem onder de douche, en we maken af en toe foerageer speeltjes, of een wilgen tak, enz, zo houden we haar bezig..

                    Klopt het trouwens dat Maracana's dol zijn op water?

                    groeten Kim
                    Yoda en Lemmiwinks (r.i.p)

                    Comment

                    Ads onder in topics

                    Collapse
                    Working...
                    X