Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goed huis gezocht voor Ursul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • goed huis gezocht voor Ursul

    Mijn naam is Anneke en ben getrouwd met Paul, wij hebben een roodstaart papegaai en hij heet Ursul.
    Ursul is 17 jaar oud en wij hebben Ursul gekregen van mensen toen hij 1, 1/2 jaar oud was.
    Wij werken de hele dag en komen in de avond pas thuis en hebben niet zoveel tijd meer voor hem, hij wil ook steeds vroeger gaan slapen al om 18.00 vraagt hij erom.
    Dan blijft er heel weinig tijd over voor hem en dat is niet goed voor hem.
    Je gaat merken aan Ursul dat hij veel alleen is en met pijn in mijn hart maar het lijkt ons veel beter dat hij bij mensen terecht komt die veel meer aandacht aan hem kunnen geven en heel veel liefde, de liefde daar ontbreekt het bij ons niet aan maar hij heeft mensen om hem heen nodig. Ik vind dit heel moeilijk en de tranen gaan nu ook over mijn wangen als ik dit schrijf. Hij zit bij ons in een grote kooi voor het raam en wij wonen 9 hoog dus hij heeft een mooi uitzicht. Hij is geen drukte gewend en is al vanaf het begin dat wij hem kregen angstig voor harde geluiden.
    Vreemde mensen bekijkt hij vanaf een afstand en later komt hij wel dichterbij als hij je leuk vindt.
    Hij praat heel veel geen vieze woorden dat vinden wij niet leuk zo'n beest weet niet wat hij zegt.
    Hij is niet handtam, ik kan er redelijk veel mee doen maar hij is een vrouwen liefhebber.
    Wij zoeken iemand die veel thuis is en echt oor hem wilt zorgen dus geen handelaar.
    Graag hoor ik een reactie en dan zien we wel verder.

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X