Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer een triest geval op marktplaats

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • weer een triest geval op marktplaats

    heb net mijn man moeten bedwingen voor nog een papegaai, maar ja college en schoolgeld moeten deze maand weer betaald worden en diep in mijn hart weet ik niet of ik de tijd met de andere twee gaaien kan verdelen aangezien deze heel wat tijd en energie gaat kosten.
    http://www.marktplaats.nl/a/dieren-e...reviousPage=lr

    hij zit er zo zielig bij bah bah

  • #2
    ik zou ook graag een grijze roodstaart hebben maar ik doe dit bewust niet ben nog maar 22 jaar, woon in een apartement, heb al vogels en mijn leven gaat nog veel te veel kanten krijgen die gaan veranderen, binnekort als ik 30 jaar ben( als ik zo oud word natuurlijk da ik geen kanker krijg of zo iets en onder de grond lig, haha) koop ik mischien een grijsje nu nog niet ook al wil ik het zo graag

    maar dit is weer zo een geval na 10 jaar zeggen de mensen pff kheb het gezien met die papagaai en ze verwaarlozen hem en dan zetten ze hem op internet en hopen dat iemand hem wilt overnemen, als z egeluk hebbtn want dwie koopt nu een grijze van 25 jaar oud, niemand hoor enkel uit kompassie
    en dan meot je iemand vinden dus 7 kansen op 10 is deze grijze heel zzijn leve ongelukig

    idd, BAH!!
    Last edited by tinodendino; 21-08-13, 20:03.
    Letty Percy &Tweety

    Comment

    Ads onder in topics

    Collapse
    Working...
    X