Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Caique kopen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Hoi Burki,

    De caique is ergens tussen zijn 2e en 3e jaar volledig volwassen eerder rond het 3e jaar, alhoewel er incidenteel een popje rond haar 2e jaar broeds kan worden en er ook een geval bekend is, die met succes eitjes heeft uitgebroed. Ons popje is in juli drie jaar geworden, het enige verschil vind ik bij haar dat ze wat minder knuffeliger is geworden, ze is nog steeds knuffelig maar nu bepaalt zij wanneer en hoelang. Wat de pitahaya vrucht betreft, deze kan gerust gegeven worden deze tropische vrucht is een bron van vitamine C en andere waardevolle vitaminen.

    Mvg. Julia
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

    Comment


    • #62
      Dankje wel voor antwoorden. Mij caique heeft vandaag net wanneer ik ff niet oplette heel klein stukje Chocolade (Milka Karamel) gegeten. Ik heb gelijk wat water gegeven, wat die at was ongeveer net zo groot als een zandkorrel dus een heel klein stukje.

      Comment


      • #63
        Hallo Burki,

        Echt een actie van een caique, die willen altijd alles hebben wat jij hebt, gelukkig is het cacao gehalte niet hoog, pure chocolade is een ander verhaal, je caique zal er niets aan overhouden alleen een stukje voldoening. Hier gebeuren dit soort voorvallen wel vaker en niet alleen bij chocolade, ze kunnen zo snel en volhardend zijn een moment van onoplettendheid en je bent zo een stukje van bijv. je boterham kwijt.

        Mvg. Julia
        Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

        Comment


        • #64
          Ik vind die kooi persoonlijk te klein. zoals al eerder is vermeld kost een goeie kooi veel geld. ik zou hem ook een hele ruime papegaaien kooi nemen.




          En nogmaals: Issie getest op ziektes????
          x Désirée,
          Pip, Puk,
          Pico, Polo,
          Dico,
          Perry,
          Bob &
          Henkie.

          Comment


          • #65
            Sorry, voor het laat antwoorden. Hij is niet getest, en over de kooi; hij/zij is altijd buiten zijn kooi tenmiste wanneer ik thuis ben en ik ben altijd thuis

            Comment


            • #66
              20141016_135944.jpg

              Zo ziet er nu uit

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Burki Bekijk Berichten
                [ATTACH=CONFIG]16936[/ATTACH]

                Zo ziet er nu uit
                heel mooi, zelfs het wit

                Comment


                • #68
                  Hallo Burki,

                  Echten een knapperd geworden, zijn buikje is al mooi wit met nog enkele gele veertjes er tussen.
                  Hoe gaat het met de interactie tussen jullie, heeft jullie zwartkopcaique ook af en toe van die buien dat ie even helemaal los gaat en zich ergens aan vast houdt en flink flappert met zijn vleugels en helemaal uit zijn dak gaat.


                  Julia
                  Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                  Comment


                  • #69
                    Veel plezier met je caique
                    Bijna geen een papegaai zou de eerste dag zich laten aaien en oppakken. Komt van zelf
                    Maar je caique is wel heel mooi geworden!

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door roodstaartaga Bekijk Berichten
                      Bijna geen een papegaai zou de eerste dag zich laten aaien en oppakken.
                      die van mij wel hoor
                      Denzo Chica

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door althea61 Bekijk Berichten
                        Hallo Burki,

                        Echten een knapperd geworden, zijn buikje is al mooi wit met nog enkele gele veertjes er tussen.
                        Hoe gaat het met de interactie tussen jullie, heeft jullie zwartkopcaique ook af en toe van die buien dat ie even helemaal los gaat en zich ergens aan vast houdt en flink flappert met zijn vleugels en helemaal uit zijn dak gaat.


                        Julia
                        Ja elke dag tot het s'avonds is. Daarna word die rustig )

                        Comment


                        • #72
                          Ha Ha

                          Gelukkig is Jake niet de hele dag zo, het komt ongeveer 1x per dag voor en dan is niemand veilig die in zijn buurt komt echt haantjes gedrag.

                          Julia
                          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                          Comment

                          Ads onder in topics

                          Collapse
                          Working...
                          X