Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hand op fok

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Hand op fok

    Hallo iedereen,

    Ik heb sinds een uurtje geleden, Een Forpus gekocht helemaal blij
    ze is 5 weekjes oud helaas kreeg ik te horen dat ik haar nog wel 2 keer per dag moet bijvoeren ( hand op fok)
    maar de eigenaar was zo ongeïnteresseerd dat ik niet eens de kans kreeg om door te vragen.
    ik heb al 2 weken internet afgestruind voor informatie ( wilde natuurlijk alles weten voor dat ik het vogeltje ging kopen) .Alleen hand op fok is mij nooit duidelijk geweest iemand die dat mij kan uitleggen??

    Ook heeft ze veertjes die aangroeien maar ze heeft ook kale plekken en klein beetje dons heb haar wel bij een kweker gekocht.

    zou iemand mij nog wat tips kunnen geven???

  • #2
    Gebruik de zoekfunctie en en je vind genoeg informatie over handopfok. Hopelijk helpen we zo de vogel zonder probleem te overleven. Aan de andere kant hoe stom kun je zijn is het eerste wat bij mij opkomt.
    Sorry dat het negatief of kritisch klinkt maar we maken dit iets te vaak mee.
    De kweker snap ik uiteraard niet dat hij geen info geeft en is wellicht ongeïnteresseerd . Maar als koper heb je ook je verantwoordelijkheid , je koopt toch ook geen auto als je niet kunt rijden.


    henk

    Comment


    • #3
      Daarnaast is het af goed om je af te vragen of wij nog wel aan hand op fok moeten doen. Tam maken tijdens natuur broed zou moeten worden onderzocht en vraagt verandering van de gedachtegang

      Comment


      • #4
        Hoe verloopt het nu met je handopfok

        Comment


        • #5
          Bella doet het super, ben er heel blij mee ze zit graag in mijn haar en komt nu al achter me aan rennen als ik de pap ga maken!

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X