Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bibi baby en der speeltjes / en Artis !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Bibi baby en der speeltjes / en Artis !!!

    Dit is bibi 14 weken oud en nu 3 weken bij ons
    Ik heb der 2 rieten harten ingehangen een Pokémon poppetje die heeft me zoontje der gegeven en is der lievelings speeltje een honden speeltje en een klein balletje
    ze vind het prachtig en heerlijk om in der boom te spelen en speeltje s zijn goedkoop dus prima aftewisselen op deze manier
    Ik had een leuk filmpje gemaakt maar weet niet hoe. Ik deze erop krijg ( misschien kan iemand me het uitleggen ?? ) ik heb een i pad

    Gister zijn wij naar Artis geweest das weer wat anders maar vond deze foto s zo leuk !!
    Dus wilde ik met jullie delen als dieren vrienden

    Word je toch blij van !!!
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Super leuk joh!
    Liefs Charlotte, Kyra, Citroen, Chicka en Melbourne
    Volg de blog over mijn dieren: http://kyracitroen.blogspot.nl/

    Comment


    • #3
      Leuke foto's!

      Vroeg me wel af of die rieten hartjes geverft zijn? En daardoor ook schadelijk?

      Ik heb er zelf ook al een keer mee in me handen gestaan in de winkel, en durfde het toen toch maar niet aan

      Comment


      • #4
        Leuke foto's maar dat hart zou ik niet durven, ook de naturel harten niet.
        De verf lijkt mij niet gezond en je weet niet wat voor hout er onder zit.
        Minni Micky Kimo

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door ellen68 Bekijk Berichten
          Leuke foto's maar dat hart zou ik niet durven, ook de naturel harten niet.
          De verf lijkt mij niet gezond en je weet niet wat voor hout er onder zit.
          Hoi
          dankjewel en fijn dat jullie even reageren wand heb der helemaal niet overnagedacht dacht leuk kan ze lekker slopen , maar haal z e der toch maar gelijk uit
          gr KimmyKimmy

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X