Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Billy staat in zijn voerbakje met voer te gooien!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Billy staat in zijn voerbakje met voer te gooien!

    Hallo, iemand enig idee waarom een(mijn) grijze 1 1/2 jaar oud in zijn droogvoerbak gaat staan en met zijn pootjes voer pakt en daar mee gaat spelen gooien e.d.? Heel apart had hij nog nooit gedaan tot kort geleden!

    dank

  • #2
    Dat doet mijn grijsje ook...dacht dat het normaal was

    Comment


    • #3
      Mijn eerste reactie is dat ik moet lachen en bij mezelf denk "wat een clowntjes zijn het toch". Alles om aandacht en een reactie uit te lokken.
      Nu is dat ff snel gedacht, er kan natuurlijk meer of wat anders aan de hand zijn.
      Zo kan het bv zijn als je papegaai teveel aan voedsel krijgt dan dat hij opeet dat hij ermee gaat spelen en het dus weg gaat gooien of ermee gaat klieren.

      Ik hoop dat er mensen zijn die je verhaal herkennen en weten wat de achterliggende reden kan zijn of wat je eraan kan doen.
      Hier gooien mijn Grijsjes (nog) niet met voer.
      Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
      http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

      Comment


      • #4
        Ik heb (helaas nog geen) grijze roodstaart, dus kan er niet echt over meepraten.
        Was wel toevallig 2 dagen terug in een dierenspeciaalzaak waar een ara zat en die ook door zijn voer liep te roeren. Met zijn snavel dan.
        En niet om iets te eten maar om alles op de grond te gooien!
        Liefs Charlotte, Kyra, Citroen, Chicka en Melbourne
        Volg de blog over mijn dieren: http://kyracitroen.blogspot.nl/

        Comment


        • #5
          Teveel voer en aandacht!

          Dank voor jullie reacties ik denk dat het een teveel aan voer is wat Pnuts aangeeft in combinatie met aandacht. Ik heb gemerkt als hij alleen is het niet(soms) doet. Het zijn inderdaad clowntjes waar je om moet lachen. Alleen ik heb af en toe wel genoeg van het voer ruimen cq stofzuigeren op een dag. Ik heb ook een hond en die eet te vaak Papegaaienvoer

          Comment


          • #6
            Haha meen je dat, eet je hond dat echt op!?

            Ik moet ook elke dag zuigen of ik voel anders de hele de hele tijd pitje sonder m'n sokken, da's echt een rotgevoel, haha
            Liefs Charlotte, Kyra, Citroen, Chicka en Melbourne
            Volg de blog over mijn dieren: http://kyracitroen.blogspot.nl/

            Comment


            • #7
              Mijn hond eet ook het papegaaienvoer op.. wat mijn grijsje eruit gooit whaha zo herkenbaar en oh wat hebben ze een lol! hihi

              Comment


              • #8
                hhaha ik ken het...
                overal kom ik papegaaien troep tegen hhihiiiih

                ennnnn

                yo zit nu in koko zijn kooi.... zijn eten op te eten..
                terwijl ze allebei hetzelfde eten hahhhaa

                Comment


                • #9
                  gooien met voer

                  Cha-Cha heeft er een handje van als ik de hele boel net gezogen heb en ik ben in de buurt van haar , dan dondert ze hele voeten met voer buiten de kooi, ze wil gewoon aandacht de doos !
                  Berg ik de stofzuiger op dan is het spelletje ook afgelopen.............elke dag weer hetzelfde liedje.
                  Als ze op andere momenten met haar voer gaat smijten haal ik gewoon zonder iets te zeggen haar bak eruit en die krijgt ze later dan weer terug , ook zonder dat ik iets zeg .
                  Pipo"s zijn het !

                  Comment

                  Ads onder in topics

                  Collapse
                  Working...
                  X