Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plots niet meer praten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • plots niet meer praten

    sins zaterdag praat mijn papegaai niet meer,daarvoor babbelde aan een stuk
    eten en drinken is normaal
    verder is mijn grijsje zeer stil
    is er iemand die dit ook heeft voorgehad

  • #2
    kun je achterhalen wat er is gebeurd? is je grijsje geschrokken van iets. Heb je een nieuw speeltje in de kooi gehangen, ander meubelstuk in huis, zomaar wat mogelijkheden.

    Hoe is het verdere gedrag. Hoe zit ie er bij?
    hoe ziet de poep/urine eruit?

    Er hoeft natuurlijk niet direct een medische oorzaak achter te zitten, maar zou het wel uit sluiten.
    Je weet dat vogels, als ze ziek zijn, dit niet meten laten zien, pas als ze op sterven na dood zijn, zie je het en dan ben je vaak te laat.
    Hou hem/haar goed in de gaten.

    Hoe oud is ie? Weet je ook waar ie vandaan komt?

    succes en laten we er van uit gaan dat je grijsje gewoon even stil is omdat ie niet wilt praten.
    gr Ria

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door gejolie2 Bekijk Berichten
      sins zaterdag praat mijn papegaai niet meer,daarvoor babbelde aan een stuk
      eten en drinken is normaal
      verder is mijn grijsje zeer stil
      is er iemand die dit ook heeft voorgehad
      Dag Ria bedankt voor de reactie,
      grijsje is 2 jaar oud
      verledenweek donderdag had zeop tafel een koek gepakte en heb deze afgenomen en toe beet ze naar mij
      heb ze 5 minuten in een afgezonderd hok gestoken waar het donker was daarna in de kooi en rest van de avond genegeerd
      dag erna was alles normaal pas in de late zaterdag is ze stil geworden
      eten en drinken normaal ,stoelgang is ok

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door gejolie2 Bekijk Berichten
        sins zaterdag praat mijn papegaai niet meer,daarvoor babbelde aan een stuk
        eten en drinken is normaal
        verder is mijn grijsje zeer stil
        is er iemand die dit ook heeft voorgehad
        Hoe is het nu met je gaaitje? Enkele weken geleden babbelde ons grijsje ook niet meer en hij zat er stil bij.
        Uiteindelijk zagen we dat hij één poot niet goed kon bewegen, waarschijnlijk te enthousiast geweest bij het spelen, hij
        valt wel eens uit zijn speelboom. Bij Vandersanden(dierenarts) geweest, deze heeft een pijnstiller voorgeschreven met een ontstekingsremmende werking. Heeft uiteindelijk toch zeker 2 wk geduurd voordat hij weer lekker ging brabbelen.

        Grts. Yvonne

        Comment

        Ads onder in topics

        Collapse
        Working...
        X