Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jalo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hij gaat er al minder baby achtig uit zien! Zijn oogjes beginnen al licht te verkleuren!

    En vliegen als de beste....haha!



    Jalo

    Comment


    • #17
      En hij is dol op appeltjes!


      En ook op badderen in zijn drinkbakje....!! Wat is hij lelijk zo! Maar zo lief om te zien....
      Jalo

      Comment


      • #18
        En dan te bedenken dat het een paar maanden terug nog zo'n klein krummeltje was... :P

        Jalo

        Comment


        • #19
          ja het gaat echt hard hé.
          mooie foto,s vooral die van het vliegen ,krijg het zelf niet voor mekaar om zulke mooie foto,s te maken,
          maakt Jalo ook al wat geluidjes, Billy probeert wel maar er komt bijna geen geluid uit was dat bij Jalo ook zo?

          Comment


          • #20
            Toen wij Jalo hadden, maakte hij heel veel piep geluidjes. Niet echt fluiten, maar dus piepen.
            Nu begint hij echt wel goed te fluiten (en soms krijsen als hij erg blij is, haha). En als hij moe is en in begint te dutten, dan maakt hij kleine brabbel geluidjes. Maar nog geen enkel echt woord gehoord, haha.
            Jalo

            Comment


            • #21
              Aah cuté!
              Van paco heb ik ook zo'n foto's als hij zichzelf gedoucht heeft
              maar daartegen is jouw jalo nog erg knap, de mijne is net een monster dan

              & het praten komt nog wel.
              Sjaakie is 3 en praat wel veel, doet ook snel geluidjes na.
              Zo denkt hij mij te roepen als hij kus geluidjes aan het maken is.

              Paco is 2j ong. en praat nog niet erg veel.
              Af en toe een woordje van sjaakie.
              maar fluiten & schreeuwen als de beste
              Paco & Sjaakie

              The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

              Comment


              • #22
                Aah wat een schattig bb'tje! Gaat goed zo te zien, het is een mooierd! Gave vliegfoto's ook Maar uhm.. Ik wil niet zeiken hoor Z'n kooi vind ik zelf best wel leeg, het zijn juist van die heerlijke speel clowntjes!

                Comment


                • #23
                  Haha ja klopt! Hij zit eigenlijk veelal uit zijn kooi! In zijn hok liggen op de bodem wel wat wc rollen, een balletje een knuffeltje en er hangt nog een raar ding in en dus die schommel. Maar hij vindt het allemaal niet zo interessant..
                  Hij is dus liever uit zijn kooi. Daar hebben we wel genoeg dingetjes hangen! Een groot touw aan het plafond, nog een schommel, een boompje voor hem, een huisje, nog een driehoek schommel, een gewei etc!

                  Ik weet eigenlijk ook niet echt wat nog meer goed in de smaak valt bij papegaaien als het gaat om speeltjes...
                  Het lijkt wel dat hij de afstandsbediening, de muis etc veel leuker vindt! Alles waar hij niet aan mag knagen dus...haha.
                  Jalo

                  Comment


                  • #24
                    Zo ziet de kooi en woonkamer eruit. Buiten de kooi heeft ie volgens ons wel genoeg mogelijkheden. Ik weet niet of iemand nog tips heeft voor in de kooi?

                    Comment


                    • #25

                      Comment


                      • #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door keeskapstok Bekijk Berichten
                        Zo ziet de kooi en woonkamer eruit. Buiten de kooi heeft ie volgens ons wel genoeg mogelijkheden. Ik weet niet of iemand nog tips heeft voor in de kooi?

                        Haha, zoek Jalo!
                        Jalo

                        Comment


                        • #27
                          Hij blijft nu lekker op gewicht. Al een poos rond de 117-120 gram Eet goed en zeer actief haha
                          Jalo

                          Comment


                          • #28
                            ik zet altijd een doos in de kooi, zonder plakband,ik zoek meestal naar groente of fruit dozen, maar als die er niet zijn ook de normale bruine, daar blijft niets van over, vinden mijn grijze roodstaart en de pyrrhura heel leuk om te doen kapot scheuren

                            Comment


                            • #29
                              We hangen nu af en toe wat bierfiltjes op, die vindt hij geweldig denk ik! Binnen een dag ligt dat hele ding uit elkaar...haha!

                              En een belletje vindt hij ook leuk...misschien iets te leuk! Hij wil zo nu en dan nog wel eens voer op spugen bij de bel.
                              Jalo

                              Comment


                              • #30
                                En zijn inktvis niet te vergeten trouwens. Die schelp vindt ie ook tof om in te happen
                                Jalo

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X