Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hier wordt ik boos om .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • hier wordt ik boos om .

    hier wordt ik dus boos om ; heb ongeveer in juni een jonge pyrrhura verkocht aan iemand .
    ze heeft ook een vrouwtje maar daar weet ik verder niks van.
    vindt ik die nu toch wel op internet terug met als tekst ; dat ze ze een jaar geleden heeft gekocht .
    toch knap he het mannetje is van eind maart 2012.
    de vogels worden aangeboden in terneuzen, via marktplaats.

    zo heeft ze ook een koppeltje catharinaparkieten rond juli gekocht die stonden een maandje later op internet met de tekst bewezen koppeltje die al meerdere nestjes gehad hadden ,wel knap he binnen een maand ,heb er zelf geen jonge van gehad .
    wat moet je hier nou mee doen ?

  • #2
    Sjonge jonge dat is echt stom. Ik zou ook haar ook echt opbellen met de vraag waarom ze dat doet, niet dat je er waarschijnlijk wat mee op schiet maar toch.
    Kiwi & Pip Nappie & Loki
    ~ Rip Pluk ~

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door kiwivogeltje Bekijk Berichten
      Sjonge jonge dat is echt stom. Ik zou ook haar ook echt opbellen met de vraag waarom ze dat doet, niet dat je er waarschijnlijk wat mee op schiet maar toch.
      daar dacht ik eerst ook aan maar inderdaad wat schiet je er mee op.
      nou komt haar moeder wel elke week in de supermarkt waar ik werk maar ja dan moet ik me in houden anders krijg ik denk ik wel problemen.

      Comment


      • #4
        dat is echt rot hé!
        Ik heb dat met een puppy van mij.
        Ging die mevrouw vertellen dat de buurman hem heeft doodgetrapt. (chihuahua)
        dus mijn mama in alle staten (ze wonen in dezelfde buurt)
        Komen we er een paar dagen achter dat ze hem gewoon heeft doorverkocht.
        En idd, kan je niets aan doen hé, hoe jammer het ook is
        Paco & Sjaakie

        The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

        Comment


        • #5
          Kan me heel goed indenken dat je hier boos van wordt.
          Ik denk, als ik me in jou verplaatst, ik uit me vel zou springen, dus niet alleen maar boos.

          Maar: eerlijkheid, respectvol zijn, serieus zijn, fatsoenlijkheid hebben(:
          Is hier niet van toepassing.

          Lady, laat het over je heen gaan, helaas zijn er mensen die deze eigenschappen niet kennen of hebben. Richt je op dingen die je geen energie (ergernis) kosten. (Zei ik, een vrouw die over 9 dagen 65 wordt.)

          Comment


          • #6
            Zulke dingen zijn echt frustrerend, en dat gewoon om er een paar tientjes aan te verdienen, BAH !!
            Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

            Ken je papegaai

            sigpic

            Comment


            • #7
              Is gewoon K....
              Je kunt er niets mee..ik zou pislink worden. .maar ja het helpt geen moer..
              Helaas zijn er mensen die flink niet sporen...!

              Terugkopen misschien en je voordoen als een andere koper? en dan confronteren? ..
              Mmm ook slecht voor je bloedruk denk ik...al zou ik t overwegen te doen. ...
              sigpic

              Comment


              • #8
                Dat zou ik doen; terugkopen via via en dan op de dag van ophalen.... tadaaaaaa!!!
                Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                Comment

                Ads onder in topics

                Collapse
                Working...
                X