Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

@#&%*%# Webhoster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • @#&%*%# Webhoster

    Aangezien niemand het zegt zal ik het maar gewoon zeggen.
    Ik en menig ander balen er behoorlijk van dat het forum er de laatste tijd zo vaak uit ligt.
    Wij krijgen niet echt een verklaring van de hoster, en blijkbaar is de storingsdienst er niet meer na 4 uur smiddags tot 10 uur de volgende morgen.
    Als je het nood nummer in spreekt buiten die uren moet je contactgegevens inspreken zodat ze contact met je kunnen opnemen.
    Ehhhhh.... dat doen ze dus niet!

    Er word zo langzamerhand gezocht naar een andere hoster, want wij (waarschijnlijk niet alleen de mods) zijn het best wel een beetje spuugzat.

    Dank u dat ik hier mijn gal mag spuwen

  • #2
    Heel vervelend ja, maar goed kun je ook niets aan doen.
    even SLA nakijken of je nog kunt claimen

    Comment


    • #3
      Je kan niet meer dan je best doen Stefan en dat doe je ook.
      Koko en Duckie

      Comment


      • #4
        Lekker he ff van je af mopperen

        Comment


        • #5
          zo weten de leden ook ineens dat ze een verslaving hebben haha!
          als je 5x achter elkaar op vernieuwen klikt, want het moest net maar eens gaan werken
          Paco & Sjaakie

          The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door mariekex Bekijk Berichten
            zo weten de leden ook ineens dat ze een verslaving hebben haha!
            als je 5x achter elkaar op vernieuwen klikt, want het moest net maar eens gaan werken
            dacht dat ik alleen was die verslaving

            Comment


            • #7
              Nee hoor

              Comment


              • #8
                nee hoor,
                als je weet wat ik allemaal probeerde om er toch maar op te geraken haha
                Maar blijkbaar maakte het niet uit welke internetbrowser je hebt
                Paco & Sjaakie

                The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

                Comment


                • #9
                  In de winkel kon ik wel kijken en ik dacht dat het aan de pc van thuis lag was dus behoorlijk aan het mopperen op Bert zijn google chrome

                  Comment


                  • #10
                    Ach dames toch,

                    u kunt zich aanmelden bij www.verslaafdegaaienforummers.com
                    ik weet niet alles maar doe mijn best

                    Comment


                    • #11
                      Hier hetzelfde met de gsm,
                      Smorgens erop geraken thuis, op het werk aankomen en dan werkte het niet meer.
                      Dus boos op de laptop omdat die het wéér niet deed.

                      Henk, mischien kunnen de beheerders die domeinnaam ook claimen?
                      Dan zit ik zeker op het juiste forum haha!
                      Paco & Sjaakie

                      The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

                      Comment


                      • #12
                        Gelukkig hier ook al gedoe, op een voetbalnieuwsbloq waar ik modereer is het ook al het hele weekend ellende.
                        Daar is het nog een stuk ingrijpender aangezien we meer dan 300000 leden hebben.

                        Comment


                        • #13
                          Mod je bij FC. Knudde Frank.

                          Comment


                          • #14
                            VZ Knudde Henk

                            Comment


                            • #15
                              Stefaan, ik begrijp je frustraties, maar mag ik ook ééntje uiten? :-)
                              Ik maakte veel gebruik van de 'wat is er nieuw'-knop, maar het resultaat ziet er sinds enkele weken anders uit.
                              Het is minder overzichtelijk. Net zoals ik meteen zie hoe laat het is als ik '16h10' lees in vergelijking met 'het is nu tien minuten over/na zestien uur'.

                              Is dit een instelling die ik over het hoofd zie? Of is dit permanent?
                              Disclaimer: Het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en hoeft niet te stroken met andermans mening.

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X