Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rose kaketoe of een blauw gele ara!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door muisje Bekijk Berichten
    wat voor vogels heb je
    meerdere (soorten)!!
    Zie onderschrift
    Ik heb een blauwgele ara: Nikki. Een ara maracana: Fleur. En 2 forpusjes: Zazu en Zoë.
    Momenteel nog een logeetje, een blauwgele ara en ik hoop van harte binnenkort een Groenvleugel ara.
    Ara-achtingen zijn dus mijn passie! Maar ik heb ook halsbandparkieten en een grijze roodstaart gehad dus ook daar kan ik je over vertellen.
    Nikki
    Fleur

    Zazu & Zoë (forpusjes)

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door serkan Bekijk Berichten
      2 kinderen van 3.5 en 1 van 1.5,en dan een blauwgele ara dat zou ik perzoonlijk niet doen


      waarom niet ik vind de blauw gele ara af en toe heel zenuwachtig over komen met drukke kinderen
      [/TABLE]
      Dat kan bij alle papegaaien gebeuren, ligt aan karakter. Mijn blauwgele is gek op kinderen.
      Dat ze harder geluid hebben en harder KUNNEN bijten is wel waar natuurlijk.
      Nikki
      Fleur

      Zazu & Zoë (forpusjes)

      Comment


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Joseetje Bekijk Berichten
        Dat kan bij alle papegaaien gebeuren, ligt aan karakter. Mijn blauwgele is gek op kinderen.
        Dat ze harder geluid hebben en harder KUNNEN bijten is wel waar natuurlijk.
        Ja ze hebben allemaal wel zenuwachtige trekjes
        Maar ik bedoel meer met kinderen rennen langs de kooi ik weet dat lara en alex zich dood schrokken als er een kind langs rende en die zijn de hele dag met mensen en kinderen

        Comment


        • #19
          wat jose zegt is waar.
          maar je moet gewoon voor jezelf bedenken wat wil ik ermee.
          groter brengt consequenties met zich mee,maar dat hoeft geen probleem te zijn.
          zelf vind ik ara s geweldig,maar toch zal ik er niet zomaar eentje aanschaffen.
          ik houd me liever bij mijn grijzen,roseetjes,amazones,edels.
          heb ook nog muisparkieten,bbtjes,halsbanden,pyrrhura s,kakarikies,valkjes,agaatjes,parkietjes.
          vind eigenlijk alle vogels leuk maar kijk inderdaad altijd eerst naar het karakter,geluid wat ze kunnen produceren en wat ze eten.

          Comment


          • #20
            vindt het ook prachtige vogels alle papegaaien maar hou het ook bij tamme pyrrhura,tamme bergparkiet ,tamme valkjes en andere kleine kromsnavels.
            ieder zo zijn keuze.

            Comment


            • #21
              hallo allemaa ten eerste bedankt voor de reactie's ik ben geen beginneling met vogels papegaaien alleen heb ik niet ervaring met alle soorten ik ken wel een paar ara's (blauw geel) en deze zijn erg lief maar ken ze verders niet zo goed ook ligt het vaak aan hoe als de eigenaar/baasje er mee omgaat hier is het niet de bedoeling ze veel in de kooi zitten zoveel mogelijk los oudste zoon laat ze zeker wel met rust jongste zoontje moet nog een boel leren maar staat nu ook veel bij de vakparkiet en gaat er ook bij weg als ik het vraagvoor welk dier soort dan ook is het altijd belangrijk om zowel de kinderen en dieren in de gaten te houden maar zoals ik in het begin al aangaf ben ik zelf ook meer voor een rose naar mijn idee/mening zijn de rose een stuk makkelijker in alles
              ruimte woning
              vervoer gewone auto!
              verzorging,
              makkelijk met kids en honden uitlaten!!
              oppas voor dagjes weg vakantie zowel thuis of uit logeren vanwege niet al te grote vogel/kooi

              ik hoor graag reactie's

              m.v.g aurelia
              Last edited by muisje; 09-08-12, 18:41. Reden: tekst stond raar??

              Comment


              • #22
                Volgens mij heb je al een beetje voor de rose gekozen dus ga er maar voor.

                Henk

                Comment


                • #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
                  Volgens mij heb je al een beetje voor de rose gekozen dus ga er maar voor.

                  Henk

                  hey henk jou ken ik nog wel hahahaa


                  ja klopt IK heb er al wel voor gekozen
                  daarom is het voor mij ook belangrijk om te weten wat het beste in ons gezin past
                  aangezien mijn man voor een blauw geel ara is

                  vandaar ook mijn vraag om reactie's mening over een blauw gele ara of een rose kaketoe

                  ps wil ze al wel van jongs af aan eventueel met nog een papvoeding


                  groetjes aurelia

                  ps ik kan niet te alle tijden op papegaaienforum komen
                  hebben jullie hier ook last van ??
                  kan er nu op 2a3 uurtjes geleden ongeveer nog niet???

                  Comment


                  • #24
                    Klopt site lag weer plat.

                    Waar ken je me van?

                    Henk

                    Comment


                    • #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
                      Klopt site lag weer plat.

                      Waar ken je me van?

                      Henk
                      van hier

                      ik had die grijze roodstaart die op een op andere dag niks meer van mij wou weten
                      ik was 5 maand zwanger!!

                      begint je wat te dagen????


                      ps dan gebeurd dit wel vaak volgens mij!!

                      Comment


                      • #26
                        2 nog hele kleine kindjes werk 3 honden en dan nog een gaai erbij, die alles nog moet leren, chapeau als het lukt

                        Comment


                        • #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Esther Bekijk Berichten
                          2 nog hele kleine kindjes werk 3 honden en dan nog een gaai erbij, die alles nog moet leren, chapeau als het lukt
                          o maar dat is zeker wel te doen loop niet de hele dag achter de kids of honden aan hahaha
                          oudste zit straks op school jongste slaapt nu nog veel in de ochtend en middag dutje
                          en mag met jaar of 2/ 2.5 ook naar peuter school
                          honden worden ong, 5x uitgelaten perdag en dan hebben we het park dicht bij huis
                          en vaak loop ik 5a6 km met 3 honden en 2 kids (soms nog buurtkids mee)
                          zal maar gelijk vertellen wat voor honden ik heb jackrussel (geen zenuw leier!) engelse stafford en een duitse dog
                          en straks mag de gaai ook een paar x meemet honden uitlaten

                          ik werk in de avond uurtjes maar zoals gezegt is mijn man thuis
                          ik zie niet het probleem!!!

                          snap best dat de mensen (hier) erg gek zijn met hun gaaitje
                          maar is het niet juist belangrijk om een gaai (als je er een hebt) zo in het gewone dagleven mee te geven
                          en niet meer aandacht te geven als dat je gewone dag leven (inverband gedrag dat niet gewenst is!)
                          dan verwachten ze alleen maar meer en de gaai zal zeker goede aandacht krijgen
                          als ik hier aan zou tweifelen dan is de keus erg makkelijk (verlopig niet)
                          maar voor de duidelijkheid zo denk ik er niet over
                          het zou juist een verijking zijn van ons gezin
                          en daarom vraagik dan ook wat het beste bij een gezin zou passen een grote of een kleine gaai!!! (ara/ kaketoe)

                          v.g aurelia

                          Comment


                          • #28
                            ik zou zegggen......... doe maar de rosee hihihi. maar succes met je keuze
                            Diana DJ sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Gefeliciteerd Diana!!
                              Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                              Comment


                              • #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Diana DJ Bekijk Berichten
                                ik zou zegggen......... doe maar de rosee hihihi. maar succes met je keuze
                                haha

                                gefeliciteerd


                                v.g aurelia

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X