Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn hart breekt....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Schijnbaar niet, ze laat mijn bod ook gewoon staan zo. Maar zo zijn er meer mensen die gaaien houden hoor. Die weten totaal niks van gaaien, laat staan ziektes.
    Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

    Comment


    • #17
      Wat zijn we weer allemaal bevooroordeeld!

      Zonder het juiste er van te weten hebben we onze mening alweer gemaakt en geoordeeld.

      Zou het niet zo kunnen zijn dat:

      De vogel een cadeau is geweest?
      De vogel een erfstuk is?
      De huidige eigenaar dus totaal niet op de hoogte is van wat dan ook?
      Dat de vogel van oorsprong uit Groningen komt? dus niks 1 + 1 = 2


      En ja natuurlijk:

      ziet de vogel er niet best uit!
      De eigenaar zou beter moeten weten!
      Zijn er twijfels bij het verhaal!

      Wat mij verder ook bevreemd,grote kans dat als eigenaar deze foto hier gepost had en gevraagd had wat er aan de hand is met de vogel,deze te horen krijgt ga snel naar VA want vanaf een foto is dit lastig te zeggen een test geeft zekerheid maar nu is PBFD al door sommigen vastgesteld.
      ik weet niet alles maar doe mijn best

      Comment


      • #18
        Ik kan niet zeggen of het PBFD is maar een vogel die het wel heeft schijnt er ook zo uit te kunnen zien.

        Het is iig geen plukkaalheid.
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

        Ken je papegaai

        sigpic

        Comment


        • #19
          Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten

          1 + 1 = 2
          Ik zeg ook vaak 1 +1 = 2 niet altijd
          ~*Luna&Bowie&Herta*~

          Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says: "Oh Crap, She's up!"

          Comment


          • #20
            Ok, om de vooroordelen maar even te bevestigen, heb ik net even gebeld met de eigenaar:

            Hij is 4-5 jaar oud, komt bij Dennis te Den Haag vandaag. Hij heeft hem gekocht toen 'ie 8 weken was.

            Genoeg????
            Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

            Comment


            • #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Astrid74 Bekijk Berichten
              Ok, om de vooroordelen maar even te bevestigen, heb ik net even gebeld met de eigenaar:

              Hij is 4-5 jaar oud, komt bij Dennis te Den Haag vandaag. Hij heeft hem gekocht toen 'ie 8 weken was.

              Genoeg????
              He bah, m'n maag draait om. En wat zei ze over z'n uiterlijk?
              Nikki
              Fleur

              Zazu & Zoë (forpusjes)

              Comment


              • #22
                Hij is 4-5 jaar oud, komt bij Dennis te Den Haag vandaag.
                Zo niet gek heb begrepen dat meeste niet zo oud worden als ze daar wegkomen

                Genoeg????

                Nee zegt me niks,ja ik kan er wel een verhaal bij denken en dan zowel positief als negatief maar wat schiet ik daar nu mee op.
                ik weet niet alles maar doe mijn best

                Comment


                • #23
                  Ik vroeg dat ook, waarom 'ie slecht in de veren zat: Hij zei dat dat door de stress kwam; schijnt zijn vader te missen, maar 'ie zit in België en mag geen huisdieren houden. (???)
                  Ik zei daarop dat hij niet zelf zijn kuifveren kan plukken en hoe dit dan kwam: dit wist hij niet, ze komen terug en dan vallen ze weer uit.
                  Oja, hij zei ook nog dat Dennis hem wel terug wilde om ermee te fokken (!!!@!!!!!!), maar deze meneer had liever dat 'ie bij liefhebbers terecht zou komen.
                  Kan die t*ring Dennis dan niet gestopt worden? Ik ga hier toch wat meer info over vergaren. Dan zou hij dus met opzet zieke vogels kweken lijkt me.

                  Sja.... duidelijker kan het niet he?

                  @Dijkkamp: ik vind wel dat je je kop in het zand steekt nu, papegaaien kunnen best een redelijke leeftijd halen met PBFD, of wist je dat niet??
                  Last edited by Astrid74; 09-08-12, 15:36.
                  Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                  Comment


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
                    Wat zijn we weer allemaal bevooroordeeld!

                    Zonder het juiste er van te weten hebben we onze mening alweer gemaakt en geoordeeld.

                    een test geeft zekerheid maar nu is PBFD al door sommigen vastgesteld.
                    Sorry hoor Dijkkamp, ik kan nergens terug lezen dat er door iemand PBFD is vastgesteld.

                    En natuurlijk zijn er mensen, zo ook ik, die bevooroordeeld zijn bij deze.
                    Jij niet dan ? Of bied je ook vogels op MP aan ?
                    Dieren op Marktplaats zou verboden moeten worden waar gelukkig ook sprake van is, de vogel ziet er niet goed uit daar zijn we het toch over eens, en als de eigenaar daar al een klein beetje mee in z'n maag zit wordt dit dier niet op MP aangeboden en/of er is een dierenarts aan te pas gekomen wat zeer waarschijnlijk niet het geval is want dan zou PBFD ze wel iets zeggen,... Toch ?

                    Comment


                    • #25
                      Ik zou zeggen stel de eigenaar voor dat je hem wilt kopen mits die alle testen door komt. Als die goed door de test komt kosten koper en ga hem een goed leven bieden . Test slecht kosten verkoper.

                      Als kaketoe liefhebber en een beetje kweker durf ik niet zo vanaf de foto te stellen dat die pbfd heeft.
                      Hier is eer voor nodig. Ben het er mee eens dat het feit dat die van D komt de zaak niet sterker maakt.

                      Henk

                      www.mijnkaketoes.nl

                      Comment


                      • #26
                        Maar dan niet bij Palgi....
                        Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                        Comment


                        • #27
                          @Dijkkamp: ik vind wel dat je je kop in het zand steekt nu, papegaaien kunnen best een redelijke leeftijd halen met PBFD, of wist je dat niet??

                          Natuurlijk weet ik dat en nee steek niet mijn kop in zand(doet zeer hoor zonder haar ) ,wat ik bedoelde te zeggen is dat er een tendens is dat wat bij Dennis weg komt allemaal ziek is en niet oud zal worden dan is 4 a 5 jaar best wel lang toch.

                          En met alle wetenschap over de vogel die inmiddels bekent is zou het zo maar kunnen ja dat vogel deze ziekte heeft en dat doe door de stres van niet meer aanwezig zijn eigenaar deze ziekte zich nu openbaart,maar een test zal duidelijkheid geven.

                          Sorry hoor Dijkkamp, ik kan nergens terug lezen dat er door iemand PBFD is vastgesteld.
                          daarom ook 2 biedingen op deze vogel,


                          ziek pbfd € 501,00 09-08-12


                          ziek pbfd € 500,00 09-08-12





                          Jij niet dan ?
                          Ik had na het zien van adver mijn bedenkingen ja,maar die houd ik lekker voor mij tenzij men mij om mijn menig over dit vraagt.

                          Of bied je ook vogels op MP aan ?
                          Ik heb in het verleden wel eens vogels aangeboden en verkocht en gekocht via MP ja.



                          Dieren op Marktplaats zou verboden moeten worden waar gelukkig ook sprake van is,
                          Welke motiverende reden heb jij daar voor?
                          Waar zouden dan dieren verkocht mogen worden of aangeboden worden?
                          ik weet niet alles maar doe mijn best

                          Comment


                          • #28
                            Hihi, doet ook zeer met haar hoor Maar ik vind 4-5 jaar nog veeeeels te jong!

                            Maar, ik heb gedaan wat Henk Draaijer voorstelde; ben benieuwd of hij erop reageert. Ik heb hem wel gezegd dat ik dan de dierenarts uitzoek.

                            Wat betreft vogels verkopen via Marktplaats: ik heb onlangs ook een witkuif jong erop gezet, en met succes aan liefhebbers verkocht. Niet alles is slecht via Marktplaats.


                            En waarom ligt het forum er zo vaak uit de laatste tijd?
                            Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                            Comment


                            • #29
                              Wilde ik net zeggen, met mp zelf is niks mis, alleen met sommige mensen die daar de dieren aanbieden.
                              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                              Ken je papegaai

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Ik heb mijn jonkies ook daar aangeboden

                                pff er stond ook een Bonte boertje op die ze al 4 weken hadden :-(
                                ja hij schreeuwde...... grrrr je zou ze toch!!

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X