Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Remy en Bamboe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Remy en Bamboe

    Remy (goudparkiet) heeft zich na een stressig voorval bijna geheel kaalgeplukt en bleef hiermee doorgaan.
    Hij is in september hier gekomen en tot een kleine 3 mnd terug zag hij er nog zo uit...


    Hij zit vanaf het begin hij hier kwam met Bamboe (gayaquil) en ze zijn dikke maatjes, alleen Bamboe trekt
    soms wat veertjes van Remy's kopje uit, maar Remy knapt neens op en ziet er nu zo uit...
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

  • #2
    Remy plukt heel af en toe nog wat bovenaan zijn borst maar het gaat heel erg goed.
    Ik vond 'm wat flink dus dacht zal 'm even wegen en ja hoor, 295 gram, 45 gram erbij sinds hij hier is.

    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

    Ken je papegaai

    sigpic

    Comment


    • #3
      Jeetje wat een verschil zeg!
      Prachtige resultaat!

      Comment


      • #4
        Dankje, ben erg trots op 'm
        Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

        Ken je papegaai

        sigpic

        Comment


        • #5
          Van een soepkip naar een zonnetje
          Wat een verschil!
          Super dat hij zo goed veranderd is!
          Volgens mij zit die terug goed in zijn velletje en dat is denk ik wel dankzij jou & Bamboe.
          Paco & Sjaakie

          The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated

          Comment


          • #6
            top hoor!

            Comment


            • #7
              Remy en Bamboe

              Ge-wel-dig! Top!

              Comment


              • #8
                Absoluut is dit top, knap vogeltje geworden!
                Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

                Comment


                • #9
                  Dank jullie

                  Ze waren meteen dikke maatjes dus dat heeft voor goeie afleiding gezorgd idd.
                  Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                  Ken je papegaai

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Wow Antonia,

                    Van een spreekwoordelijk lelijk eendje tot een prachtige mooie zwaan geworden, wat TLC toch een verschil kan maken, mooi dat je dat hebt gedeeld met ons, ik moest echt wel tot 3x toe omlaag en om hoog scrollen, om te geloven wat ik zag, schitterend.

                    Groetjes Julia
                    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

                    Comment


                    • #11
                      Hahahaha dankje, ik kon het ook haast niet geloven toen het doorzette.
                      En dan te bedenken dat hij ook nog eens uit een voliere komt, niet handtam was.
                      Nu stapt hij op op de hand en een touw, maar voor hij uit de kooi opstapt heeft
                      hij zichzelf aangeleerd eerst op de grond te springen en dan op te stappen, hoop
                      dat dat er nog eens uit gaat, tis een flinke hoogte.
                      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

                      Ken je papegaai

                      sigpic

                      Comment

                      Ads onder in topics

                      Collapse
                      Working...
                      X