Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gedragsonderzoek universiteitskliniek Utrecht

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ik heb hier overlegd en Ben heeft ook zoiets van komop doe het gewoon het zijn Vogelartsen weten echt wel wat ze doen. En tja het is redelijk in de buurt hihi. Mocht er meer nieuws zijn laat ik dat tegen die tijd weten En ja als iedereen zoiets heeft van het helpt toch niet en zo dan komen ze nooit verder de meeste reactie's die ik tot nu toe krijg zijn toch dat plukken gewoon niet te helpen is en je het maar moet accepteren. Maar ik ga het gewoon doen
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

    http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

    Comment


    • #17
      ik ga eind van de maand ook met 3 grijsjes. Waarvan 1 een plukker is

      Comment


      • #18
        had zelf ook graag gegaan maar ga het met geen mogelijkheid reden om daar zo vroeg al te zijn.
        want is voor mij bijna 4 uuren reizen.
        ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
        dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

        Comment


        • #19
          kwestie van vroeg je bed uit gaan. Nee hoor grapje, dat is echt niet te doen 4 uur reizen.
          Vanuit almere is het een half uurtje, maar niet op maandag morgen. Dus ik moet ook om ongeveer 7 uur vertrekken.
          Kom anders de brug niet over en dan ook nog file bij Hilversum

          Comment


          • #20
            tja dat vroeg mijn bed uit gaan is het probleem niet. wel dat er dan nog geen enkele bus rijd hihihi. en met papegaai ben je helaas niet welkom in een hotel.
            ik lees prima maar schrijfen lukt me een stuk minder goed ben namelijk woordblind.
            dus mocht ik iets geschreefen heben en je komt er niet goed uit meld het mij gerust. en ik leg het je uit..

            Comment


            • #21
              wij gaan 19 januarie erheen,ja het is te doen vanuit almere tenzij de files zijn

              Comment


              • #22
                Wat grappig, ik heb gisteren 19 januarie afgezegt. Moet het even tijdelijk uitstellen door omstandigheden ik hoor graag hoe het bij jullie verlopen is voor mijn nieuwe afspraak hihi. Veel sucses
                Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
                sigpic

                http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

                Comment


                • #23
                  Wat leuk dat het hier ook staat.
                  Ik heb 16-2 een afspraak.
                  Costello plukt geen veren en stresst niet snel, maar het leek me wel leuk en nuttig.
                  Daarnaast weten we niet of het een mannetje of vrouwtje is :-D
                  En hij is nog nooit naar de dierenarts geweest (mijn ouders kochten hem voor mijn geboorte 27 jaar geleden) en heeft nooit wat gehad, maar ik vind een check-up wel een fijn idee (mijn DA is niet echt bekend met vogels).

                  Ik ga 1,5 uur met de trein met hem in een reiskooi (kattenreismand) en verwacht geen problemen op veel geklets na en dan 15 min met de bus (ik zit zelf op de uni daar).
                  Ben erg benieuwd hoe het zou gaan, dus als iemand al is geweest??

                  Comment


                  • #24
                    heb vandaag een email gestuurd wil ook wel mee doen met onze polly.

                    Comment


                    • #25
                      Ik heb 18 maart een afspraak!

                      Comment


                      • #26
                        Via de mail kregen we het volgende bericht

                        Goedemiddag,

                        Deze week zullen de laatste testjes uitgevoerd worden in het kader van het gedragsonderzoek naar verenplukken en het gedrag van de grijze roodstaart papegaai. We hebben inmiddels ca. 120 vogels getest en na deze week zullen we verder gaan met de analyse van de videobeelden en de hormoonwaarden. Dit alles betekent dat er een einde komt aan de werving van deelnemers, de oproep hoeft dus ook niet langer verspreid te worden via flyers en het internet.

                        Ik wil u nogmaals zeer hartelijk bedanken voor uw medewerking; zonder uw hulp hadden we dit aantal vogels niet gehaald! Ik zal u op de hoogte houden van het verdere verloop en de resultaten van het onderzoek.
                        Chester en Samba
                        Yoda en Navy

                        Comment


                        • #27
                          Geweest!!! :-)

                          Ik ben met Ozzie afgelopen 4 mei geweest en hij had zich keurig gedragen. Hij was goed gezond, alleen wat te mager dus mag hij wat meer eten. Moet hij het alleen wel doen. Helaas plukt mijn kerel/dame wel in zijn nek, maar dat is gelukkig al wat minder.
                          Nu alleen nog even afwachten of ik hem echt jongen mag noemen. ;-)
                          Ozzie was relaxed toen ik hem kwam halen en de personen die met hem bezig zijn geweest kwamen op mij proffesioneel over. Ozzie is gewend om met de opstapring mee te gaan en dat wilden ze heel graag gebruiken.
                          Ik vind het de moeite waard, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
                          Ozzie vond het alleen niet zo heel leuk om al om 06.30 uur op te staan, normaal slaapt hij namelijk uit tot een uurtje of 8.00 uur. Hihi...hij was nog helemaal suf in de auto. :-)

                          Comment


                          • #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door arasevera Bekijk Berichten
                            Via de mail kregen we het volgende bericht

                            Goedemiddag,

                            Deze week zullen de laatste testjes uitgevoerd worden in het kader van het gedragsonderzoek naar verenplukken en het gedrag van de grijze roodstaart papegaai. We hebben inmiddels ca. 120 vogels getest en na deze week zullen we verder gaan met de analyse van de videobeelden en de hormoonwaarden. Dit alles betekent dat er een einde komt aan de werving van deelnemers, de oproep hoeft dus ook niet langer verspreid te worden via flyers en het internet.

                            Ik wil u nogmaals zeer hartelijk bedanken voor uw medewerking; zonder uw hulp hadden we dit aantal vogels niet gehaald! Ik zal u op de hoogte houden van het verdere verloop en de resultaten van het onderzoek.
                            En, al iets gehoord of gaan daar jaren overheen?

                            Comment


                            • #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Harold Bekijk Berichten
                              En, al iets gehoord of gaan daar jaren overheen?
                              Blijkbaar wel.

                              Comment


                              • #30
                                En wéér een jaar verder zonder iets gehoord te hebben van een uitkomst van dit onderzoek...

                                Comment

                                Ads onder in topics

                                Collapse
                                Working...
                                X