Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

man jaagt op pop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • man jaagt op pop

    Beste kenners,

    ik heb een probleempje met mijn prachtrosellas.
    1 jaar geleden had ik een koppel prachtrosellas gekocht bij een particulier,
    het spijtige is dat het achteraf geen koppel bleek te zijn maar 2 mannen.

    Dus heb ik vorige maand (toen ik het eindelijk door had dat het om 2 mannen ging) een jonge pop van vorig jaar bijgekocht. Ik heb de 2 mannen in een andere voliere gezet en de pop had ik in de voliere gezet waar de 2 mannen in zaten. Nu heb ik vandaag 1 van de 2 mannen bij die pop gezet. Maar de man jaagt de pop heel de tijd na, het minste secondje dat de pop op een zitstok zit word ze er af gejaagd door de man, tot een gevecht is het echter (nog) niet gekomen, en de pop mag voorlopig nog wel tot aan de drink- en eetbak komen.

    Nu is mijn vraag aan jullie wat ik nu moet doen ? Kan het geen koppel worden?
    Ik heb al op enkele sites, en ook op deze, aan het zoeken geweest naar een oplossing, maar ik geraak er niet uit!
    Ik heb ook ergens gelezen dat ik ze rustig aan mekaar moet laten wennen door ze gewoon even in een apparte voliere te zetten naast elkaar, maar die optie is spijtig genoeg uitgesloten omdat in de aanliggende volieres 2 valkparkieten koppeltjes hun jonkies aan het grootbrengen zijn . En ik zou die eigenlijk liefst met rust laten.

    Wat nu ???

    Mvg Wesley

    Bedankt alvast

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X