Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de hands Binnen Voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • 2de hands Binnen Voliere

    Zoals de titel al zegt heb ik een 2de hands kooi.
    Maar wil hem nog even goed schoonmaken, Iemand tips daarvoor heb al een schoonmaak middel gevonden maar is nogal agresief!

    Wat voor handschoenen kan ik daarbij het beste gebruiken?

  • #2
    Gewone schoonmaakhandschoenen. Maar kijk uit met erg agressief spul, kleine restjes kunnen al dodelijk zijn! Ik gebruik zelf af en toe dettol of groene zeep, is ook desinfecterend. En echt erg goed naspoelen met water.

    Comment


    • #3
      Nog een vraagje er zaten ok stokken bij 4 in totaal 1 van plastic en de rest van hout hoe maak ik die schoon?

      Comment


      • #4
        is het mogelijk om die met het zelfde spul te ontsmetten die stokken dan?

        Comment


        • #5
          doe ik wel en zoals gezegd heel goed naspoelen
          Ik heb van die kooi van mij toen de houten stokken weggedaan omdat ze zo smerig waren en nieuwe gekocht.

          Comment


          • #6
            Als de stokken echt te smerig is, en het vuil erin is getrokken, dan is het beter die weg te doen. Ik kreeg ook wat hele mooie stokken bij mijn 2erhands binnenvoliere, ik heb de takken heel eventjes in kokend water gelegd, daarna met een hele lichte dettol oplossing schoongepoests en toen heel goed met kokend water weer afgespoeld, dan zouden ze 99,9% bacterievrij meoten zijn en probeer ze goed droog te maken, anders kunnen ze gaan rotten, vandaar het kokende water, verdampt snel, zodat de takken minder rotten...succes ermee
            Binkie(wildkleur) & Pichu(Pallid Violet)

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X