Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bonte boer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • bonte boer

    hallo wij zijn helemaal nieuw op het forum
    maar we hebben afgopen zondag een bonte boer gekocht hij of zij is 7 weken oud
    en zit nog in een curvebox omdat hij nog zijn nest veren heeft
    maar als we hem willen pakken dan maakt hij een gromment geluid maar als hij eenmaal bij je zit dan vind hij het fijn en dan kruipt hij lekker in je nek

    dus mijn vraag is wat betekent dat gegromt als we hem willen pakken

    alsvast bedankt voor jullie reactie
    gegroet chico

  • #2
    bonte boer

    hoi,gefeliciteerd met je bbtje,je hebt als je t goed doet een vriend voor t leven erbij.........heb dr zelf ook 2 dus dat zegt al genoeg,,,,wat t grommen betreft,dat doen ze alleen om aan te geven dat ze iets niet leuk vinden.Ik denk dat jouw bbtje op het moment dat je hem uit de box haalt net lekker ligt of het eng vind dat je hem uit zn vertrouwde omgeving haalt..Denk dat je het gewoon moet negeren en gewoon door moet gaan met wat je op dat moment doet,anders denkt ie.....ik grom en dan laten ze me met rust en dan heb je wel een probleem,veel plezier dr mee......groetjes Mirjam,Harry,Bobby en Rocky

    Comment


    • #3
      Ja, mijn bonte boertjes doen dat ook, grommen! Als ik hun eet en drinkbankje wil uitnemen, vinden ze dat beiden niet leuk en ze grommen. Eentje durft zelfs te pikken (anders is zij een hele lieve hoor), ze zijn namelijk heel territoriaal in vergelijking met mijn andere papegaaien vind ik! Maar echte clowntjes en je hebt er enorm veel plezier aan.

      Comment


      • #4
        ik heb en vraag welk friut soorten mogen ze allemaal wel hebben en niet hebben en hoe oud ken bonte boer worden alvastbedankt gr wil en frenny

        Comment


        • #5
          bonte boer

          hoi,mijn bbtjes eten eigenlijk ales,behalve advocados die zijn slecht voor ze.Ook grente eten ze gewoon met de pot mee en kip vinden ze ook heel lekker.Smiddags krijgen ze een fruithapje en savonds groente met eventueel vlees en sochtends natuurlijk hun zaadmengsel en vers water en verder gaan ze minimaal 2 x per week onder de douche.heb je nog meer vragen hoor ik t graag,groetjes mirjam,harry,bobby en rocky

          Comment


          • #6
            bonte boer

            o ja denk toch wel een jaartje of 30,althans dat hoop ik wel zijn zulke gave vogels

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X