Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rosella vliegt rond

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Rosella vliegt rond

    Geachte,

    Er vliegt in Veenendaal West een Prachtrosella rond. Heb hem deze week al tweemaal gezien. Ziet er goed uit maar is natuurlijk op zoek naar zijn baasje. Ik heb hem dus alleen gezien en niet gevangen. Foto is bij mij aanwezig maar is te groot om hier te plaatsen. E-mail-adres is bekend bij Forum.

    Corr

  • #2
    Wat zielig,

    Mijn prachtrosella is per ongeluk ook eens weggevlogen, was niet zijn bedoeling, maar hij was een van zijn vele ontdekkingstochten op het balkon gaan staan, rustig en met bewondering aan het kijken naar buiten, toen ik op het balkon kwam om hem te zoeken schrok die en vloog hij naar de overkant op een balkon 3 hoog van mensen die op dat moment op vakantie waren! ik kon hem goed zien
    ik merkte al gauw, dat zo'n opvallend beestje als een rosella niet veilig is voor andere vogels!

    na een tijdje kwamen er twee duiven die hem op een vervelende manier gingen pesten, echt heel zielig, hij moest zich in een hoekje verstoppen

    gelukkig hebben we hem na wat inspector gadgets moves toch weer mee naar huis kunnen nemen, tot opluchting van zowel hem als ik


    ik hoop dat deze rosella gauw gevangen wordt en terug kan naar zijn baasje

    Comment


    • #3
      Goed bericht. De Prachtrosella is vanavond gevangen en is er goed aan toe (ondanks een verblijf van anderhalve week in de vrije natuur). Zelfs de eigenaar is gevonden (woonde drie straten verder) en is erg blij. Dank voor jullie hulp en succes met de hobby.

      Comment


      • #4
        Super dat de vogel weer bij zijn baasje terecht is gekomen !
        Chester en Samba
        Yoda en Navy

        Comment


        • #5
          SUPERRR! Bedankt dat je t hebt laten weten Corr!
          Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

          Miriam & Nico sigpic

          Comment

          Ads onder in topics

          Collapse
          Working...
          X