Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn Grijsje Pipo!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Mijn Grijsje Pipo!!

    Hoihoi dierenliefhebbers,

    Ik ben Yasemin en ik heb een Congo grijze roodstaart van 10 weken oud. Hij heet Pipo.
    Toen ik hem kocht was hij 3 weekies oud, met de hand gevoerd dus. Het was niet zo moeilijk als ik altijd las op het internet. Kwestie van pap maken en geven en zijn kropje controleren...
    Het is zo’n lekker ding, vanaf dag 1 is ie altijd met me mee geweest op bezoek bij anderen in zijn doosje, hij is nu dus ook totaal niet mensenschuw. Hij is al vrij snel begonnen met brabbelen, is ook niet gek met al die pratende mensen om hem heen. En wat vond iedereen hem lelijk in het begin zeg, maar moesten wel lachen om zijn Dodo-uiterlijk en zijn wankele loopje.
    Hij spaced ‘m ook op een gekleurde tapijt, hij blijft rondjes lopen op een grote ronde stip op het tapijt, hij ziet ook verschillende hoogtes of dieptes in de kleuren van de tapijt, bij de ene kleur denkt hij dat’ie moet opstappen en bij de andere denkt hij dat’ie naar beneden moet, dan staptie dat wat harder op de grond, dat ziet er echt komisch uit!!
    Op z’n rug liggen onder de stok vindt’ie ook leuk, je kunt het vergelijken alsof hij de Limbo aan het doen is, hoe hij eronder komt weet ik nog steeds niet, nog niet op kunnen betrappen. Achter 2 of 3 tennisballen aan rennen vindt’ie ook hartstikke leuk, dán kan hij opeens wél hard lopen!! Muziek met vrolijke deuntjes, brabbelt hij gelijk mee. Al met al een geweldig vogeltje, alhoewel ik ‘tje’ wel weg kan halen, hij groeit namelijk zó hard.

    Groetjes Yasemin
    Last edited by Pipo25; 29-11-08, 13:12.

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X