Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rosella zo tam als wat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Rosella zo tam als wat

    Als ik op het www zoek naar mensen met een rosella als gezellig huisdier kom ik weinig mensen tegen. er zijn veel mensen die ze als buiten houden maar niet tam zijn.

    Maar onze rosella is tam gezellig en eigenlijk geniet ik iedere dag van hem. Maar ik zou het leuk vinden om wat indrukken van andere te krijgen....

    dus mocht je een leuke foto, ervaring of een foto van de huisvesting hebben knal het even neer. ik vind het wel leuk om ervaringen uit te wisselen.
    Last edited by sam5; 05-10-08, 19:13.
    Groet Sam,

  • #2
    Hallo.

    Hoe groot moet minimaal je hok wezen?
    Wat voor gaas moet je gebruiken?
    En waar woont u?
    Wij willen graag een keertje komen kijken, wanneer het u uit komt.

    Groetjes Chantal

    Comment


    • #3
      Hallo,

      Helaas is onze Rosella niet meer. We hebben hem twee jaar gehad toen hij is overleden. Inmiddels hebben we een Grijze roodstaart. En dat was niet omdat we de rosella soort niet meer leuk vonden, ik wilde graag een groter soort.

      Over de kooi, we hebben de rosella altijd in een hoe kooi gehad, daarna nog de grijze roodstaart in die zelfde kooi. Maar daar hebben we nu een grotere kooi voor gekocht. Onze ouder kooi staat te koop:

      http://dieren.marktplaats.nl/vogels-...hoekkooi.html?

      Misschien interesse? en anders heb je nu wel een idee van hoe de kooi er bij ons uit zag.

      Groet Sam
      Groet Sam,

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X