Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hallo allemaal!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Hallo allemaal!

    Hallo allemaal,

    Ik zal mezelf even voorstellen.
    Ik ben Suzanne, een meid van 21 uit het dorpje Heemskerk. Ik woon nog thuis bij mijn beide ouders.

    Mijn vader zegt vanaf dat hij jong was altijd al dat hij heel graag een papegaai wilt hebben, met name de kaketoe. Alleen hetgene wat hem altijd dwars zat was de aanschafsprijs van het beestje, het is natuurlijk een puist geld wat je neerlegt. Alle voor- en nadelen die het beestje heeft zijn allemaal geen probleem en zelfs over "wat als mn ouders overleiden" hebben we al nagedacht.

    Dit jaar word mijn vader 50 en zijn mijn moeder, broer + vriendin en ik van plan er toch 1 voor hem te kopen. Dan maar een duur cadeau, maar het is wel een ontzettend liefdevol cadeau, wat eigelijk zijn hele leven al zijn grote wens was.

    We gingen op zoek en kwamen uit op de site van Dennis Papegaaien. leuk en aardig, tot je via google op alle negatieve verhalen stuit over deze kwekerij.
    Wat afschuwelijk dat mensen hier zo worden afgezet en dan nog niet gesproken te hebben wat de beestjes voor een leven lijden.
    Daarom heb ik me aangemeld op dit forum, om ervaringen van andere gebruikers te lezen over verschillende kwekerijen.

    Als mensen bepaalde kwekers aanbevelen dan hoor ik dat heel erg graag!

    Groetjes Suzanne

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X