Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik een kooi spuiten ??!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kan ik een kooi spuiten ??!

Iemans enig idee of dit op een veiligeanier kan ?
    kan een kooi kopen waar ik verliefd op ben maar hij is zwart en zou hem heel graag wit willen

Natuurlijk kun je hem spuiten, maar is daarna niet geschikt om hier vogels in te huisvesten. Verf is gif.

Wat wil je met de kooi doen? plantjes in zetten of zo?

Comment

Hahahaha riab ik snap je antwoord is ook wel vragen naar de bekende weg van me
      il heb het leef gedeelde intact gelaten Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	64,6 KB
ID:	216503

Comment

kimmy, wat voor een vogel heb je in deze kooi wonen? Puur interesse hoor, geen opmerking dat die zwarte wel erg lelijk is, hahaha. (Heb ik het toch gedaan.)

het is best een mooie kooi hoor, zou hem alleen niet voor het raam zetten met aan alle kanten open. Geen schuilplekje.

Comment

Hoi riab
          hahhaha ja we laten het leef gedeelde vergromen vind het zelf niet mooi zo haha
          en hij staat indd nu in een hoek tegen de muur 😉
          met zitten twee agaponnisen in
          zijn nog jong , denk dat straks de kooi groter moet ????

beng bang dat dit te klein is dan ?...
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Ik vind de kooi idd er erg klein uitzien voor 2 aga's maar foto's kunnen bedriegen dus heb je misschien de maten?
            Wel een mooie kooi.

Comment

Het leefgedeelte. Is 30 rondom en 60 hoog
              nou staat wel het deurtje. Open en kunnen ze eruit wanneer ze willen ben veel thuis
              mAar zal toch zoeken voor een grotere voor ni is dit wel effe leuk voor Ze
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Hoe leuk je het model ook vindt, het is idd wel erg klein, zelfs voor 1 aga ;-)

Toen ik mijn agaatjes nog had hadden ze een kooi van 70 breed en 40 diep,
                en dan nog waren ze er veel uit.
                Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

kan een kooi kopen waar ik verliefd op ben maar hij is zwart en zou hem heel graag wit willen
                  Dit is geen probleem, maar vergt wel enige inspanning en .

Je zou op zoek moeten gaan naar een bedrijf die voor jou de kooi kan cleanen en dan opnieuw poeder coaten zodat het op een veilige manier voor de vogels gebruikt kan worden.

beng bang dat dit te klein is dan ?...

Naar mijn idee en ik zie wel die van anderen ook is dit toch wat te klein voor 2 vogels.
                  Ander nadeel is ook de verticale spijlen.
                  Deze kooi is wel een sieraad in je kamer dus misschien is het wat om er een kunstvogel in te doen.

https://www.artunica.nl/porselein-en...porselein.html

Veel succes met nemen van de beslissingen.
                  ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Bedankt voor jullie reactie s
                    ik zal er voor kiezen een grotere kooi te zoeken
                    zal deze weer verkopen of plantjes in doen in de tuin
                    als er iemand misschien een mooie grote sierlijke kooi heeft staan
                    hoor ik het graag
                    gr

Comment

Wat je ook kan doen is een speel/leefboom kopen of maken en deze kooi houden voor te overnachten, eten of als ze even alleen moeten zijn (niet voor een volle werkdag maar voor een paar uurtjes kan het wel).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LinnekeOdin Bekijk Berichten
                        Wat je ook kan doen is een speel/leefboom kopen of maken en deze kooi houden voor te overnachten, eten of als ze even alleen moeten zijn (niet voor een volle werkdag maar voor een paar uurtjes kan het wel).

Dankjewl is iets om over na te denken

Comment

Ads onder in topics

Collapse
                        Working...
                        X