Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

roodruggen en kakariki's

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Er zijn voliéres waar grote papegaaien met kleine parkietjes zitten, kan prima.
    Het gaat om de ruimte die je hebt, jouw voliére is groot genoeg voor 1 koppeltje waar je prima in kan kweken, stel dat je heel je leven met iemand in een klein kamertje moet zitten, daar word je niet vrolijk van. Geef je vogels lekker de ruimte, als je dat niet kunt bieden kun je beter soort bij soort houden, dat is ook het beste om mee te kweken, behalve als het om soorten gaat die beter in kolonieverband kweken.
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

kun je messchien een paar vogels noemen die in kolonieverband leven?
      zijn er ook parkieten?

Comment

Uhmmmm de enige die ik nu even snel uit m'n hoofd weet zijn swiftparkieten, hele mooie vogels waar ook nog een beetje normale handel in is, stel dat je kakariki's jongen krijgen zie ze dan maar eens te verkopen, net als met valkparkieten, bijna niet te doen. Swiftparkietjes zie je niet zovaak dus dan zal dat in ieder geval beter gaan.
        Wil je in een kolonie gaan kweken zal je voliére wel veel groter moeten.
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

ik ben geen echte kweker het gaat mij meer om de vogels maar ik heb nu op verschillende sites gekeken over de neophema's (bourke, turq., blauwvleugel en splendid) kunnen goed samen met andere parkieten gehouden worden maar niet met de andere neophema's en in de broedperiode moeten ze ook appart maar dat is blijkbaar bij bijna alle soorten parkieten.
          ik zet trouwen mij roodrug koppel appart in een kooi van LxBxH 0.75x0.75x1.50

Comment

wat is het geworden ?

groetjes rolf

Comment

Ads onder in topics

Collapse
            Working...
            X