Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

betrouwbare Pryyhura kweker gezocht

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• betrouwbare Pryyhura kweker gezocht

Ik wil binnenkort 2 pryyhura's aanschaffen maar nu heb ik gehoord dat babyvogels niet heel betrouwbaar is, dus nu zoek ik een goede kweker die (tamme) pryyhura's kweekt, het liefst in regio Noord-Holland. Ik wil het liefst een hypoxantha en een blauwe violet maar turqoise mag ook.
    Als iemand een betrouwbare kweker weet, meld het me dan
    Alvast bedankt

Oorspronkelijk geplaatst door Carinaa Bekijk Berichten
    Ik wil binnenkort 2 pryyhura's aanschaffen maar nu heb ik gehoord dat babyvogels niet heel betrouwbaar is, dus nu zoek ik een goede kweker die (tamme) pryyhura's kweekt, het liefst in regio Noord-Holland. Ik wil het liefst een hypoxantha en een blauwe violet maar turqoise mag ook.
    Als iemand een betrouwbare kweker weet, meld het me dan
    Alvast bedankt
    bij baby vogels heb ik ze ook niet gekocht, verschillende negatieve berichten over gehoord. Kennis van mij heeft daar 2 bonte boeren gekocht, de fout van zijn leven.

Stuur me even een pm! Dan heb jij straks een paar mooie purrhura's
    Last edited by bart8008; 13-02-17, 20:29.

Comment

Stuur me even een pm! Dan heb jij straks een paar mooie purrhura's

Wordt altijd beetje wantrouwig kriegelig met zulke opmerkingen, waarom kan dat niet gewoon hier openbaar?
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
        Wordt altijd beetje wantrouwig kriegelig met zulke opmerkingen, waarom kan dat niet gewoon hier openbaar?
        Hier bedoel ik helemaal niets mee meneer dijkkamp😊. Ik niet zomaar namen ongevraagd op een forum zetten. Dit heeft ook gewoon met privacy te maken, begrijp mij niet verkeerd. De kweker komt uit Volendam en staat bekend om zijn Pyrrhura's.

Comment

Ik niet zomaar namen ongevraagd op een forum zetten.

dat doet u dan goed is mijn mening, ik informeer altijd eerst even bij desbetreffende persoon en vaak is het dan geen probleem.

Ik hoop dat u mijn stelling ook begrijpt, dat wel geheimzinnig overkomt en lijkt of er wat verborgen moet blijven voor buitenwereld.
          En laat dat nu net niet het doel zijn van dit forum.
          ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
            dat doet u dan goed is mijn mening, ik informeer altijd eerst even bij desbetreffende persoon en vaak is het dan geen probleem.

Ik hoop dat u mijn stelling ook begrijpt, dat wel geheimzinnig overkomt en lijkt of er wat verborgen moet blijven voor buitenwereld.
            En laat dat nu net niet het doel zijn van dit forum.

Ik begrijp u reactie volkomen! Er is niks om geheimzinnig over te doen. Belangrijk is dat Carinna straks een goede kweker heeft en zelf kan kijken of ze dit wat vindt.

Comment

Ads onder in topics

Collapse
            Working...
            X