Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Krijsende kaketoe Ozzy

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Carlton
    started a topic Krijsende kaketoe Ozzy

Krijsende kaketoe Ozzy

Hallo beste mensen daar ben ik weer na een jaar tobben !
    Ongeveer een jaar geleden heb ik een bericht geplaatst over onze rosé kaketoe Ozzy.
    Ozzy krijst en krijst en blijft maar krijsen.
    Wij hebben echt alles geprobeerd “ goedschiks kwaadschiks “ Niets helpt meneer blijf maar krijsen.
    Eerlijk gezegd hoop ik een beetje op een wonder want ik denk dat het krijsen nooit meer overgaat wij hebben Ozzy inmiddels 11 jaar en het krijsen is al een jaar of vier aan de gang sinds dat we de hond hebben ,ik denk zelf ook dat het jaloezie is terwijl Ozzy een geweldig leven heb.
    Hij komt echt niets tekort hij krijgt volop aandacht en heeft een kooi als een villa.
    Iemand nog tips of tricks ?
    Wij staan overal voor open zelfs voor een kaketoefluisteraar !

• Antonia 1968
    replied
    Succes

Leave a comment:

• Carlton
    replied
    Oké ga ermee aan de slag

Leave a comment:

• Antonia 1968
    replied
    Dat is een keuze die je kan maken. Een tuigje is ook een optie. Als de hond het probleem lijkt/is, is het mogelijk jaloezie. Hem betrekken bij activiteiten met de hond zou zomaar een verandering kunnen geven in gedrag.
    Of misschien vindt ie het wel leuk om educatieve spelletjes te leren. Aandacht en/of jaloezie lijkt hier een puntje te zijn.

Leave a comment:

• Carlton
    replied
    Hoi Antonia , hoe zie je dat voor je Oz is niet gekortwiekt !
    Trouwens ik dacht dat het een jaar geleden was dat ik het probleem over Ozzy gepost had , maar het is alweer TWEE jaar !

Leave a comment:

• Antonia 1968
    replied
    Neem Ozzy bijv gezellig mee met de hond uitlaten

Leave a comment:

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X