Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plotseling bijten wat te doen?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Plotseling bijten wat te doen?

Hallo allemaal, wij hebben 2 grijze roodstaarten Lucky 17 jr en Sjors 7 jr beide man .
    Lucky is dominant en Sjors is geen aanraking gewent en vind dat niet fijn wij hebben hem overgenomen 4 jr geleden het vreemde was dat hij wel gewoon opstapte op je hand en naar je schouder liep niks aan de hand zelfs ik die bang van vogels is kon dat doen(een overwinning vind ik zelf) We hebben geprobeerd om ze in 1 kooi te zetten om ze te laten wennen aan elkaar maar U raad het al absoluut geen succes nu hebben ze ieder een eigen kooi en speelboom dit ging tot vorige weel prima maar nu is opeens Sjors zijn gedrag veranderd ,vorige week vloog Sjors vrolijk van zijn boom naar de keuken en wandelde daar rustig normaal na een tijd liep hij na 1 van ons toen en wilde hij op je hand opstappen ook nu leek dit het geval dus mijn man liet dit toe en opeens zo uit het niets grijpt hij mijn mans hand tussen duim en wijsvingen vol en beet echt door mijn man schrok en gaf een schreeuw van pijn en Sjors vloog naar zijn boom.
    Dit was nog nog nooit gebeurd een paar uur later Sjors liep weer door de kamer en kwam naar mijn man en toen stapte hij weer gewoon heel lief zoals we gewent waren van hem op ,maar gisteren was ik aan de beurt en s'avonds op nieuw mijn man, het kan dan wel zijn dat gaaien drama prachtig vinden als wij hier heel erg van schrikken en een schreeuw geven van nee maar dit is niet leuk ik durf dus nu Sjors niet meer vrij te laten om in zijn boom te kunnen en dat vind ik zielig maar ik was al bang maar dit gaat dus niet over op deze manier .Vind dit echt verontrustend help aub.
    mvg Bonnetta.vanGelder-

Dat zijn zijn hormonen. Pop erbij of er aan wennen dat hij je bijt.

Comment

Ads onder in topics

Collapse
    Working...
    X