Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

drakie zn eerste daagjes bij ons

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• drakie zn eerste daagjes bij ons

Hallo allemaalhet gaat prima met drakie hij eet smorgens en savonds nog heerlijk zn pap op en als ik dan over zn buikje wrijf dan valt hij slaap heeeel lief om te zien. gisteren waren we voor t eerst werken en ik heb de hele tijd pijn in mn buik gehad van de zenuwen of het wel goed zou gaan met Drakie terwijl wij er niet waren. Toen we thuis kwamen was hij helemaal blij en piepte heel hard en liep heen en weer in zn boxje. Later haalde ik m eruit en heb ff lekker met hem geknuffeld en heb m daarna in de kooi gezet en daar kon hij even al zn energie kwijt even schreeuwen enstampen en gek doen heel grappig om te zien hij loopt ook nog zo lekker onhandig. We hebben een slijtstok hel dicht bij de bodem zodat hij kan oefenen met op een stok zitten en dat lukt al aardig. Klimmen doet hij nog helemaal niet maar dat komt wel ik ben ook nog veel te bang dat hij naar beneden valt dus we letten goed op.nou over een week mag hij besproeid worden met de plantenspuit ik ben benieuwd hoe hij dat vind dat gaan we dan doen in de badkamer Sjaak van Dieca zei dat dat het beste was omdat we daar ook met hem willen gaan  douchen. We worden trouwens echt heeeeeeel goed begeleid Sjaak belt nog iedere avond op om te vragen of alles goed gaat en of ik nog vragen heb echt een pluim waard hoor.Nou als ik weer nieuws heb of foto's kom ik ze ff laten zienGroetjes Angel,Peter & Drakie

Ads onder in topics

Collapse
Working...
X