Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

takje knippen?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• takje knippen?

Hoi Allemaal, Hoi Jenny, bedankt voor je reactie ik vind het echt super rot voor je, maar ik was wel blij te lezen dat hij wel kan zitten en klimmen op zijn manier......... En ik hoop dat jullie veel plezier aan elkaar beleven als je eenmaal zijn vertrouwen gewonnen hebt. Weet je trouwens of die poot (ziet er raar uit op de foto's) ook pijn doet? want dan vind hij het ook misschien wel eng als je hem aanraakt.Kan ik trouwens gewoon een tak van een treurwilg of zo af knippen? want ik heb gelezen dat ze het erg leuk vinden om aan takken te knagen......... of weten jullie een andere leuke en lekkere oplossing?Groetjes Debbie 

Chilla

hoi debbie
     ja ik weet het ziet er erg raar uit en of het opijn doet weet ik nog niet presies 
    dennis zei  van niet maar omdat ik  daar dus zo en zo geen vertrouwen meer in heb wat die   zeggen en ik  zo en zo ook wil kijken of er txch nog wat aan  te doen is heb ik al contackt gehad met een  dieren arts en die zei me van als hij nog heel jong  was geweest  dan had het  waarschijnlijk als het te verhelpen is  met een spalkje genoeg gehad maar omdat die nu  al  zo oud is zal het operatief moeten  als er al wat aan te doen is dat  kon d  dierenarts me zo door telefoon  logiche weize niet zeggen  daarvoor moet ik langskomen ik wil  hem  dus nu ff  een beetje laten wennen voor ik  hem weer uit kooi moet nemen  want hij is natuurlijk nog  schuw en wil niet meteen nu  al vertrouwen i kampot maken   ik wou dus een maandje of 2 wachten zo dat zijn grootste angst een beetje  voorbij is en dan met hem  naar die dierenarts gaan en  dan zal ik te weten komen of die er pijn  aan  heeft ik hooop dus  van niet  want anders zal ik het me niet  zo snel kennen   vergeven  dat ik er dan nog zo lang mee gewacht eheb maar wil hem nie nou meteen al weer gaan oopschrijkken door hem te  pakken en  in  een doos te doen kan me dan voorstelklen dat die  helemaal  geen  vertrouwen meeer in mij zal gaan krijgen dus moetff geduld hebben ermee... denk tenminste dat dat  het beste  is of nie ????
    nou en met  dat spelen jah vind nog  moeilijk ik heb van die  takjes in winkel gehaald maar hij doet er tot nu toe  nog niks mee ik heb  wel zo  speelding  van houd gekocht bij dieren winkel  en daa is die wel al  flink mee bezig dus denk dat die die wel erg leuk vind...
    nou nog heel erg bedankt voor je medeleven en hoop tot lezens...
    Groetjes  met veel liefs van Jenny

Comment

Chilla

Hoi Jenny,
       ik denk dat je gelijk hebt met nog even te wachten zodat hij eerst een beetje kan wennen.... Goed vn je hoor dat je dit aangedurfd hebt....
      Liefs en groetjes Debbie

Comment

Ads onder in topics

Collapse
      Working...
      X