Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dieca

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dieca

Hoi bianca Wij waren smiddags bij Dieca en ik heb inderdaad al een hele lijst gemaakt voor sjaak. En het duurd wel lang hoor 2 weken pfffff ik droom steeds over de papegaai, en heb t over niks anders mn vriend word er helemaal gek van hahahaha.Ik heb nog een vraag maar voor iedereen hier eigenlijk.Zijn er hier mensen die de hele dag werken en een papegaai hebben?? En zoja . Gaat het goed?????groetjes Angel

Werken met de papegaai

Hoi!
    Ik werk samen met de papegaai, ze is het meerendeel van de dag bij mij op mijn werkkamer Ze vliegt daar rond (doet ze steeds meer) en doet gek op haar schommel en komt veel bij mij om over het toetsenbord te lopen.
    Maar ik vermoed dat u bedoeld dat u de hele dag weg bent, in dat geval zou eigenlijk een vriendje het beste zijn of iig. veel afwisseling van speeltjes. De papegaai wil natuurlijk ook overdag eigenlijk aandacht en spelen. Een idee hiervoor wellicht is, om via internet een soort babyfoon op te zetten. Zodat je vanaf je werk even contact kan hebben met de papegaai. De papegaai voelt dan je aanwezigheid en zal dit waarschijnlijk wel leuk vinden!
    Is overigens ook niet zo duur om op te zetten, een computer fannaat zal het wel gratis kunnen.
    Groetjes,Jan Jaap

Comment

werken

Dankje wel JanJaap dat is inderdaad een heel goed idee. Wij werken geen lange dagen hoor. En s'ochtends wil ik onze papegaai eruit halen om even lekker mee te knuffelen en natuurlijk de eerste weken papvoeding geven.
      Groetjes Angel

Comment

Ads onder in topics

Collapse
      Working...
      X