Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onze aankomende grijze roodstaart baby

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• onze aankomende grijze roodstaart baby

HalloIk ben Angel en we hebben een papegaai gekocht die we over 2 weken kunnen halen.Nu hoorde ik vandaag dat een baby papegaai pas in zn kooi mag als hij 14 weken is i.v.m. het breken van vleugels of poten. Is dit zo?? en zo ja waar moet hij dan in?? Want als hij bij ons komt is de papegaai 9 weken we hebben de gaai bij Dieca gekocht.Ik ben benieuwd naar de antwoorden   groetjes Angel

Doos in de kooi!

Hoi!
    Wij hebben onze papegaai sinds 7 weken, en wij plaatste de papegaai in een doos in de kooi waarvan de bovenzijde is afgescheurd. (dus de bovenste standaard opening naar voren, en een zijkant er afgescheurd zodat de papegaai in de doos kan lopen).
    Daarbij ook niet het rooster al in de kooi tot de papegaai goed op een stok kan zitten (dus met aprox. 14-15 weken) maar gewoon een bodem bedekt met zeer grove hout snippers waar de papegaai niet in kan stikken (dus geen kleine stukjes maar echt grove stukken) met daarop de doos en daarin ook die snippers.
     Deze doos zorgt er ook voor dat de papegaai goed kan rusten, omdat wanneer hij ligt hij niet word afgeleid door wat er om hem/haar heen gebeurt. Maar als hij wakker is hoeft hij/zij alleen maar op te kijken om te kunnen zien wat er allemaal gebeurt en raakt de papegaai toch betrokken!
    Groetjes,Jan Jaap

Comment

Wijdoos

p.s. Ik gebruikte altijd een standaard wijndoos, die passen goed in de kooi en de papegaai heeft dan voldoende ruimte.

Comment

Goed verschonen

p.s.2: en ook goed verschonen!

Comment

Ads onder in topics

Collapse
        Working...
        X