Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opvoeding roodstaartpapegaaai

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• opvoeding roodstaartpapegaaai

hallo,
    Ik ben op zoek naar allerlei informatie over een roodstaartpapegaai
    ik zou er ook zo graag een aan willen schaffen,maar kopen is zo gebeurd maar dan?
    Klopt het dat een papegaai zich maar aan een persoon in het gezin hecht? zo ja is hij dan vervelend tegen anderen?
    waar kan ik veilig een vogel kopen?
    en wij hebben een jongen hond gaat dit samen?
    Kan deze vogel een dag alleen zijn. als hij s avonds aandacht krijgt gaat dat goe of gaat hij zich dan vervelen?
    hopelijk kunt u mij wat nuttige informatie sturen waar ik aan moet denken bij de aanschaf van een roodstaart poapegaai
    alvast bedankt ekm.tenhave@home.nl

Bericht voor Els ten Have

Hoi.. logisch dat er veel vragen opkomen en goed dat je eerst allerlei info probeert te verkrijgen om zo een ondoordachte aankoop te voorkomen.

Ik heb een boekje geschreven over de grijze roodstaart; een basisgids voor de verzorging, waar je allemaal op moet letten, etc etc. En het is maar € 4,99. Het is overal te koop, bij www.bol.com, www.dierenboeken.nl, www.mediaboek.nl, www.proxis.nl, etc.. én je kunt het bij mij persoonlijk aanschaffen. Dan krijg je een gesigneerd exemplaar. Incl. verzendkosten (porto/envelop) zijn de kosten bij mij dan € 7,50. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het wel.

Groetjes, Ellenwww.ellen-parrots.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse
    Working...
    X