Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een Goede Grijze Roodstaart Kweker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik zoek een Goede Grijze Roodstaart Kweker

    Hallo Allemaal

    Ik ben al enige tijd bezig met informatie inwinnen over het aankopen van een Mooie Betrouwbare Jonge Grijze Roodstaart Papegaai.
    Ik begon bij Dennis Papegaaien in Den Haag, maar daar lees ik eigenlijk alleen maar Negatieve Berichten over...hoewel hij echt mooi vogels had zitten.

    Alleen ik ben een leek op het gebied en wil graag me huiswerk eerst goed doen, dit is met alles zo denk ik...een dier hebben of Liefhebben is een groot verschil.

    Wie kan me helpen aan een paar adressen omgeving Den Haag van goede kwekers Hobby Kwekers die een jonge Grijze roodstaar verkoopt.

    Bijvoorbaad dank

    M.vr.gr Menno

  • #2
    Hallo, goed dat je eerst informeert! En bij Dennis zou ik liever niks kopen. Waarom percee Den haag? Ik zou toch aanraden om er een stukje voor te gaan rijden naar Lorre en Co hier heb ik het beste gevoel bij. Ook zijn er op het forum een paar met geboren grijsjes, wat je ook beslist neem een zelfstandig eetend en getest op bekende ziektes gewoon overal kijken en info inwinnen. 4animals zou ik ook overslaan is Dennis achtig sucses met de zoektocht!
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

    http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

    Comment


    • #3
      Hallo

      De afstand waar ik heen moet mag door heel Nederland zijn als het maar een vertrouwd adres is waar ik terecht kom.
      Je leest zoveel dingen dat je door de bomen het bos niet meer over wat wel en niet goed is.
      Dennis papegaaien en Animals 4-U Ben ik ook geweest en moet zeggen wat een mooe vogels en spullen hebben ze daar.

      Maar als je dan verder leest op sites en forums zoals hier kom je alle verhalen en ervaringen tegen van mensen met deze winkels.

      Dus wie o wie helpt mij aan een nieuwe vriend/vriendin waar ik een hele hoop plezier van ga hebben.


      Bedankt voor de moeite

      M.vr.gr Menno

      Comment


      • #4
        ons grijsje komt ook bij lorre en co weg, wij vonden het super daar en goed begeleiding en alle tijd voor je!

        Comment


        • #5
          Hallo,

          Ik heb mijn grijsje bij een hobbykweker in Nijmegen gekocht.
          Geringd en getest inclusief certificaat heb ik m voor 665 euro gekocht, en ik heb heel veel informatie meegekregen. Ik kan ze ook nog eens 24 uur per dag bereiken als er iets is.

          Enige minpuntje waar ik later achterkwam is dat ze de baby gaaien wel vrij snel aan hun baasje geven. Die van mij was 6 weken toen ik hem mocht meenemen.
          Nu heb ik dan gelukkig wel ervaring met vogels dus was het geen probleem. Het is voor mij juist positief omdat mijn gaaitje nu echt super super tam is.

          Normaal gesproken gaat een gaaitje pas naar hun baasje als ze zelfstandig eten en dat is ongeveer na 11 of 12 weken.

          Als ik zo op internet lees zijn Lorreco en Dieca de besten van Nederland. Bij Lorreco ben ik nog nooit geweest, maar bij Dieca ga ik vaak langs omdat ik in de buurt woon. Super goeie mensen daar en heeeeeeel veel kennis.
          Je betaald wel 200 euro meer voor een grijsje, maar dan heb je ook echt een SUPER vogel.

          Mvg,

          Alper Baris

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Menno1971 Bekijk Berichten
            Ik begon bij Dennis Papegaaien in Den Haag, maar daar lees ik eigenlijk alleen maar Negatieve Berichten over...hoewel hij echt mooi vogels had zitten.
            Als je je geld wilt weggooien geef ik je liever mijn rekening nummer. ^^ (grapje)
            Nee echt, bij Dennis zou ik echt niet kopen, dat is als Russische roulette spelen, je kan geluk hebben, maar de kans is groot dat je binnen enkele maanden denkt: nooooit meer.... de negatieve reacties van die winkel zijn niet alleenstaand, oppassen zou ik zeggen.

            Dieca en lorreco hebben een goede reputatie. Mijn eerste gaai komt van bij Dieca en is echt een superbeest! Ze staan je ook goed bij met elke vraag die je hebt, nemen hun tijd, ook achteraf als je aan iets twijfelt. Ze gaan je niet afwimpelen of raar bekijken als je vreemde vragen stelt.

            Je kan ook een iets oudere gaai adopteren, vaak worden papegaaien impulsief gekocht en belanden ze daarna op 2e hands sites. Met deze gaaien is meestal niks mis, en hebben ze gewoon een foute eigenaar gehad. Mijn 2e gaai is zo eentje, en die is nu helemaal aan het opengaan, echt leuk om ze zo te zien evolueren!
            En eerlijk gezegd, een vogel die al enkele jaren ouder is, maakt echt niet uit als je weet dat ze 50-60 jaar leven...
            http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
            Papegaaienpsychologie:
            Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
            http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

            Comment


            • #7
              Ik heb mijn grijsje bij Cor's papegaaien in Vlaardingen gehaald,net zoals mijn amazone,edel en bonte boer.Ik word hier altijd goed geholpen en de vogels doen het uitstekend.

              Gr.Arie

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door arie Bekijk Berichten
                Ik heb mijn grijsje bij Cor's papegaaien in Vlaardingen gehaald,net zoals mijn amazone,edel en bonte boer.Ik word hier altijd goed geholpen en de vogels doen het uitstekend.

                Gr.Arie
                Zeker aan te raden!

                Comment


                • #9
                  Ik heb mijn beide grijze roodstaarten bij Hareco dier en vriend vandaan. Zij zitten in Sliedrecht en ik ben zeer tevreden over de vogels, de service en de winkel! Mijn eerste grijsje kocht ik daar ruim 10 jaar geleden al volledig getest en sinds een maandje of twee heb ik er een prachtig grijsje bij

                  Comment


                  • #10
                    ik heb mijn grijsje ook bij cor's papegaaien uit vlaardingen vandaan.. ik vind dat ik daar goed geholpen ben, heb een hele lieve baby gaai... en mag hem ook altijd bellen..


                    ik vind hem echt een aanrader!!
                    Groetjes Lianne & Kyra


                    R.I.P Kyra

                    Comment


                    • #11
                      Hoi,

                      Ook mijn grijsje komt van Lorre en Co. Prima zaak, vogel krijg je pas mee als hij geheel zelfstandig kan eten, en getest is op ziekten. Ik heb er een prima vogel aan met een heel fijn karakter, en het is een super prater. Ik heb Timo nu 2,5 jaar, hij begon met 9 maanden al te praten.

                      Verder zit er hier in weert nog een hobby kweker, die oa grijsjes kweekt, deze man kweekt al jaren en ik heb er nog nooit slechte dingen over gehoord, het is een oudere man, die geheel op gaat in zijn vogels. Zit geloof ik niet op internet, je moet hem gewoon bellen.

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb kip ook bij cor vandaan. (parrotfarm)
                        Super goeie service aardige kerel en met vragen kun je hem bijna altijd bellen.
                        En kip is nu heel erg ziek en hij leeft echt heel erg mee.
                        En krijg hele goeie tips van hem.
                        KIP

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door mientjuh2 Bekijk Berichten
                          Ik heb kip ook bij cor vandaan. (parrotfarm)
                          Super goeie service aardige kerel en met vragen kun je hem bijna altijd bellen.
                          En kip is nu heel erg ziek en hij leeft echt heel erg mee.
                          En krijg hele goeie tips van hem.
                          Ooh wat erg, wat heeft Kip? Komt het allemaal wel goed?

                          Comment


                          • #14
                            Heb je inmiddels al een papegaai? Ik heb een super adres voor je, het betreft hier een puur hobbymatige kweker, die echt met zijn dieren is begaan. Wij hebben onze Coco hier gehaald, en dat blijkt een supervogel. Voor raad en advies mag je hem altijd bellen, en ik heb dat al meerdere malen gedaan.

                            groetjes.

                            Comment


                            • #15
                              corrie en piet uit helmond

                              ik heb mijn grijsje weg bij corrie en piet uit helmond geweldige mensen mijn grijsje was 400 euro en is inmiddels 12 wk als er iets is kan je altijd mailen en bellen hun huis ziet er mooi en verzorgt uit en hun tuin prachtig een mooie volere voor de grijsjes waar hij mee kweekt en hij kweekt ook allemaal groentes en fruit voor ze papegaaie ts net een soort jungel hihi

                              Comment

                              Ads onder in topics

                              Collapse
                              Working...
                              X