Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een Goede Grijze Roodstaart Kweker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik zoek een Goede Grijze Roodstaart Kweker

    Hallo Allemaal

    Ik ben al enige tijd bezig met informatie inwinnen over het aankopen van een Mooie Betrouwbare Jonge Grijze Roodstaart Papegaai.
    Ik begon bij Dennis Papegaaien in Den Haag, maar daar lees ik eigenlijk alleen maar Negatieve Berichten over...hoewel hij echt mooi vogels had zitten.

    Alleen ik ben een leek op het gebied en wil graag me huiswerk eerst goed doen, dit is met alles zo denk ik...een dier hebben of Liefhebben is een groot verschil.

    Wie kan me helpen aan een paar adressen omgeving Den Haag van goede kwekers Hobby Kwekers die een jonge Grijze roodstaar verkoopt.

    Bijvoorbaad dank

    M.vr.gr Menno

  • #2
    Hallo, goed dat je eerst informeert! En bij Dennis zou ik liever niks kopen. Waarom percee Den haag? Ik zou toch aanraden om er een stukje voor te gaan rijden naar Lorre en Co hier heb ik het beste gevoel bij. Ook zijn er op het forum een paar met geboren grijsjes, wat je ook beslist neem een zelfstandig eetend en getest op bekende ziektes gewoon overal kijken en info inwinnen. 4animals zou ik ook overslaan is Dennis achtig sucses met de zoektocht!
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

    http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

    Comment


    • #3
      Hallo

      De afstand waar ik heen moet mag door heel Nederland zijn als het maar een vertrouwd adres is waar ik terecht kom.
      Je leest zoveel dingen dat je door de bomen het bos niet meer over wat wel en niet goed is.
      Dennis papegaaien en Animals 4-U Ben ik ook geweest en moet zeggen wat een mooe vogels en spullen hebben ze daar.

      Maar als je dan verder leest op sites en forums zoals hier kom je alle verhalen en ervaringen tegen van mensen met deze winkels.