Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

met Rico naar de va

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • met Rico naar de va

    Op dezze foto zit ik met Rico in de wachtkamer van de vogel arts Dierenziekenhuis drachten. tot mijn onsteltenis moest ze blijven.
    diagnose schimmel infectie in of bij de longen. zij moet in een zuurstof tank om het dubbel aan te pakken. aleen medicijnhelpt niet. (weet niet hoe vaak) Ze is opgenomen. Moet voor minstens 3 dagen. ik hoop dat ze het overleefd. deze va is kundig de beste van nederland geloof ik. en woond en werkt ook in drachten. Anton Beijer is heel kundig. maar het ging mij te snel. nu zie ik haar 3 dagen niet. ik weet ook niet hoe zij er aan komt komt.
    zij is nog maar net een jaar. hopelijk komt het goed. was zo zielig om haar daar in de kooi te zetten. moest ze ook nog een kus. ik houd haar kooi goed schoon. volgens de va is het niet besmetelijk.
    wat zij ook alsteeds deed van af dat ik haar had 28-02-2016 ala ik koppie krauw doe pakt ze mijn vinger. en dan denkt ze dat ze eten uit een spuit krjgt. heel apart slikken. dan. net een jong. idd ze is augustus een jaar geworden. heefdt iemand ervaring hier mee.( En om te voorkomen in de Toekomst. sorry voor het langeverhaal. maar ik mis haar nu.
    mvgr Engbert
    Lief hebber Van Rico Mijn beste vriendin

  • #2
    erik

    Enbert,

    is dit de amazone waar je mee naar de dierenarts gaat uit je dagboek. waar je vertelt dat die wild blijft en bij een pruimkop parkiet zit.

    erik.

    Comment


    • #3
      met Rico naar de vogelarts

      Nee dit is mijn grijze roodstaart ze is nog maar net een jaar. Jaco is in februari jl. ingeslapen. doorlever kanker.
      nu ligt Rico bij Anton Beijer Dieren ziekenhuis drachten. Deze man is de beste. maar uiteraard geen tovenaar.
      Lief hebber Van Rico Mijn beste vriendin

      Comment

      Ads onder in topics

      Collapse
      Working...
      X