Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weet nie presies hoe het goed is !!!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• weet nie presies hoe het goed is !!!

hallo allemaal  nou ik  heb dus vandaag geprobeert om  chila op stok uit kooi te krijgen en ja hoor hij stapte erop dan wel met heel veel  gekrijs, maar als ik er ook maar een beetje mee bewoog was hij er snel weer af  hahaha maar toch al top dat die er op ging he heb elke  keer minut of 5 tot  10 geprobeert en   hem dan ff pauze gegeven is voor hem natuurlijk ook vreemd denk ik he en wil hem ook nie te zeer  vermoeien  in een keer  alleen jammer genoeg is  hij me dus  een gegeven moment weer zo uit kooi gevallen  gesprongen tis een beetje van beide  vind ikke maar oke ging toch best wel goed vond  ik toch maar nu heb ik een vraagje   moet ik nu eerst gaan oefenen tot  dat die op  die stok blijft zitten voor dat ik hem   er  zo uit probeer te krijgen?,  of moet ik het  allebei tegenlijk doen dus als die er op zit meteen naar  de deur  ermee gaan ?...  wat  vandaag nie lukte omdat als ik er mee bewoog hij er meteen weer afstapte!!!Groetjes  met liefs van Jenny en Chilla

papegaai op stok

Hoi Jenny,

Rustig aan doen hoor, gewoon een paar keertjes op de stok, zit Chicco erop dan heel lovend toespreken.

De stok rustig vasthouden, dat Chicco eraan went, blijft zij erop zitten dan een heel klein beetje bewegen dat zij daar ook aan went en zo stapje voor stapje oefenen.... niets overhaasten.

De andere oefeningen met de doek op je schoot natuurlijk ook gewoon verder doen.

Als het goed is went zij op den duur eraan om zonder protest op de stok op en af te stappen in de kooi. Doet Chicco dat... dan gewoon weer een stapje verder gaan door wat te bewegen.

Altijd als Chicco iets goed gedaan heeft lovend toespreken.

Succes,

fkbmac

fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse
    Working...
    X