Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Isis is gevallen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Isis is gevallen

Hoi!
    Onze grijze roodstaart papegaai Isis is gisteren van het dak gevallen, ze klom sinds enkele dagen via een klimrek van de zonwering naar het dak en ze moet er dus op een of andere manier vanaf zijn gevallen. Ik vond haar direct onder het dak en toen ik haar snavel aanraakte bloedde het. We zijn direct naar een arts gegaan en die veronderstelde dat het puntje van haar snavel bloedde en dat het niets ernstigs was.
    In het begin wilde Isis niet meewerken maar ze bleef lief, ook toen de dokter met een handdoek over haar heen haar probeerde vast te houden. Maar uiteindelijk lukte het toch om haar te leren dat het nodig was en werkte ze gewoon mee De dokter mocht haar snavel met een tang openhouden en ze vond het niet eng.
    Groetjes,Jan Jaap

208 - Isis is gevallen

Hallo Jan Jaap,
    Dat was denk ik wel even schrikken, gelukkig maar dat het niet zo ernstig is, die snavel... dat komt wel weer in orde en Isis is er met de schrik vanaf gekomen.Isis past de volgende keer wel beter op denk ik zo.Ik wens hem van harte beterschap.
    fkbmac
    Even nog een vraagje... is hij zo erg gekortwiekt dat hij niet meer landen kan??
    Zo ziet men maar het voordeel als de papegaai niet bang is voor een handdoek, dat werkt bij de vogelarts uitstekend en bovendien komt de papegaai veel minder gestresst van de vogelarts terug. 
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Isis

Hoi!
      Het is een Zij (Isis = Godkoningin van de liefde), en ze kan nog een stuk vooruitvliegen maar ze valt dan langzaam naar de grond.
      Overigens, wat betreft de dierenarts. Een Grijze Roodstaart papegaai is zo slim om te begrijpen dat iets goed is of nodig is. Zoals vrijwel alle dieren overigens, maar een grijze roodstaart is wat dat betreft 10x slimmer en begrijpt het ook echt.
      Groetjes,Jan Jaap

Comment

Ads onder in topics

Collapse
      Working...
      X