Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

niet makkelijk

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• niet makkelijk

Sorry dat ik dit even meld maar ik vind dit forum er zo niet gemakkelijker op geworden met die labels normaal kon je gewoon alle berichten lezen en nu lukt dat dus niet nu moet je eerst op een label drukken ik snap er echt niets van het is echt niet makkelijk zoGroetjesBianca

Labels

Hoi!
    Het forum zou nog gewoon moeten werken als voorheen, echter met de toevoeging van extra label indexen zodat informatie op deze site makkelijker te vinden is.
    Indien je naar http://www.grijzeroodstaart.net/ gaat dan zou je alle berichten gewoon zoals vanouds moeten kunnen zien.
    Als je naar een bericht navigeerd, klik dan om alle berichten te zien eerst op "Terug naar de Hoofdpagina (alle berichten)".
    Indien je dit reeds deed, laat me dit dan even weten. Ik hoop dat je me wil helpen om het perfect te maken (dus gebruikersvriendelijk en makkelijk te gebruiken).
    Groetjes,Jan Jaap

Comment

moeilijk

Hallo Jan Jaap
      Ik doe precies het zelfde als voor die tijd en wat Jose zegt over berichten verzenden dat heb ik ook dan druk ik op verstuur bericht dan word er gezegd dat er een fout melding is of ik moet een label invoeren of hij doet er zo lang over om mijn berichtje te sturen dat ik het maar weer weg druk
      en als ik bij terug naar hoofdpagina toon alle berichten ga dan staat bij nog steeds het bericht van Angel dat ze de 22e Drakie gaat halen boven aan en dat is al een aantal dagen geleden geplaatst de nieuwe staan er gewoon niet bij ik kan alleen reageren als ik helemaal onderaan op bijvoorbeeld dieca of drakie druk en dat is zo ingewikkeld dat je het dus maar weer laat en dat vind ik echt jammer want ik vind het juist zo leuk dit forum en met mij wel en hoop mensen denk ik Ik mis het echt en beetje dat reageren op andere berichten
      ALS ER MEER MENSEN ZIJN DIE DIT PROBLEEM HEBBEN LAAT HET JAN JAAP WETEN ZODAT ER WAT AAN GEDAAN KAN WORDEN
      Jan Jaap wij horen het nog wel van je hoe of wat
      Succes
      Groetjes
      Bianca

Comment

Verbetering site

Hoi Jan Jaap,
        Het is inderdaad handig om alle nieuwe berichten gewoon te blijven zien want dan kan je gewoon elke dag even kijken wat er nieuw bij is gekomen......
        Je gaat toch niet zo snel bij alle labels kijken of toevallig iets is bij getypt... Verder doet hij het volgens mij weer als vanouds......
        Succes en ik vind het nog steeds erg leuk.
        Groetjes Debbie

Comment

Ads onder in topics

Collapse
        Working...
        X