Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Queen Godess Isis, op haar favoriete plekje!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Queen Godess Isis, op haar favoriete plekje!

Queen Godess Isis, Grijze Roodstaart papegaai, op haar favoriete plekje!De boom waarvan ik eerder foto's plaatste mist nu reeds een top, en het is een zeer speciale boom dus ze mag er niet meer in. Nu mag ze soms in andere bomen en zit ze vaak op haar favoriete plekje op de balken van het zonnescherm. Je kunt goed zien aan haar dat ze het daar echt super leuk vind, ze begint nu ook alweer veel te fluiten en Hallo te roepen (wat ze minder deed na het kortwieken, ze was plotseling erg stil).Groetjes,Jan Jaap 

favourite plekje

Jan Jaap, ik kan niet alles snappen , maar 5 dagen geleden zeg je dat de pappeggai niet op de hoogste plek mag zitten( je hoofd)  en nu mag ze wel in de boomtop en op de balken van de zonwering, dan zit ze dus hoger als je zelf bent en dus vertoont ze dominant gedrag.

Comment

Na basis opvoeding, hoogste plek niet meer relevant (in ons geval)

Hoi!
      Ik heb wel eens gemeld dat ik op sites heb gelezen dat het klimmen naar bijv. hoofd blijk geeft van frustratie en het zoeken van veiligheid, echter, Grijze Roodstaarten zitten in de natuur ook altijd zo hoog mogelijk omdat het daar het veiligst is. Ze vinden het hoog dus fijner als op de grond of laag. Onze Grijze Roodstaart is echt zo ontzettend lief dat het eigenlijk ook niets te maken heeft met dominantie etc. Ze pikt dus echt helemaal niet, en laat merken dat ze heel erg lief is! Dus ik vind het leuk als ze naar een boomtop klimt (die door mij omlaag te trekken is) of dat ze hoog boven ons zit en daar volop van geniet (als ze op die railing zit dan zitten haar veren helemaal los en ze fluit en roept weer uitbundig hallo!&nbsp
      Als een grijze roodstaart papegaai eenmaal helemaal tam is, lijkt me echt geen probleem om de vogel op een hoog plekje te laten zitten en daar van te laten genieten.
      Groetjes,Jan Jaap

Comment

2hoog zitten

Ik denk toch dat je maar eens met een aantal vogelexperts moet gaan praten , wat je zegt is leuk bedacht, maar zeker niet waar.

Comment

Hoog zitten

Hoi!
          Wat betreft onze vogel is het zeker geen probleem dat ze hoog zit, of boven ons zit. Je hoeft je hand maar naar haar uit te steken en ze jumpt al zowat naar je toe. Het is echt een super lieve vogel, echt extreem lief. Ze fluit en praat ook waar iedereen bij is, echt totaal anders als andere grijze roodstaarten die ik ken en waarover ik gelezen heb. Ze vind het gewoon erg leuk om hoog te zitten en overzicht te hebben over wat er gebeurt en dan naar iedereen hallo te roepen en te fluiten 
          Groetjes,Jan Jaap

Comment

Ads onder in topics

Collapse
          Working...
          X