Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat gaat er verkeerd?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat gaat er verkeerd?

Hoi,
    onze edelman van 3 maanden wil alleen maar naar zijn kooi.
    als ik hem er uit haal en bij me wil nemen om te wennen kijkt hij direct richting zijn kooi en vliegt er naar toe.
    we hebben Rico nu ruim een week in huis.
    Is dit normaal gedrag?

groet,
    Rob

Oorspronkelijk geplaatst door RobR Bekijk Berichten
    Hoi,
    onze edelman van 3 maanden wil alleen maar naar zijn kooi.
    als ik hem er uit haal en bij me wil nemen om te wennen kijkt hij direct richting zijn kooi en vliegt er naar toe.
    Hoi Rob,
    Mijn ervaring met dieren in z'n algemeenheid maar ook met kinderen bij voorbeeld, is, dat wanneer ze niet bij je willen zijn, ze dat (nog) onprettig vinden. Ik zou gewoon de kooi open houden wanneer je er bent en gewoon die vogel vanuit die kennelijk veiliger gevoelde plek, zelf zijn nieuwe omgeving en jou laten ontdekken. Zou jij graag door elke wildvreemde op schoot willen worden genomen? Enne, kijk eens op www.koppiekrauw.nl voor degelijke info.

we hebben Rico nu ruim een week in huis.
    Is dit normaal gedrag?
    Kennelijk wel voor deze papegaai in deze situatie met deze eigenaar ;-)

Comment

Hallo Rob,

De vogel is net 1 week bij je, heeft dus enorm vel nieuwe dingen waar die aan moet wennen.
      Geef hem die tijd.
      En indien je de vogel bij je neemt zorg dan dat je wat l bij je hebt wat de vogel erg lekker vind, zodra die dan wat langer blijft zitten beloon je hem daarmee.
      ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gerard Bekijk Berichten

Enne, kijk eens op www.koppiekrauw.nl voor degelijke info.

wil je deze verkopen of zo??

Comment

Op koppiekrauw staan een aantal dingen die allang achterhaald zijn.
          Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
            Op koppiekrauw staan een aantal dingen die allang achterhaald zijn.
            Op dit forum komen ook dingen voorbij die achterhaald zijn. Dat doet niets af aan de waarde van "Koppiekrauw" of dit forum. Ik probeer altijd diverse bronnen te raadplegen om de kans te verkleinen dat ik op een verkeerde/achterhaalde mening af ga en dat raad ik iedereen aan. Niet te goedgelovig zijn maar gewoon gezond nieuwsgierig naar kennis.

Comment

Het klopt dat er op dit forum dingen staan die achterhaald zijn, denk zelfs dat er leugens op staan die dan weer door anderen bestreden worden.
              Dat komt omdat dit een forum is waar een iedere zijn mening/ervaring mag delen, de deskundige en de onervarener liefhebber met inachtneming van respect voor elkaars mening/ervaring.
              Een website zoals van Frans is geen discussieforum maar een mening van 1 persoon al dan niet bijgestaan door en dergelijke website's zullen toch up to date moeten zijn.

Comment

Ads onder in topics

Collapse
              Working...
              X