Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hobbykweker edelpapegaai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • hobbykweker edelpapegaai

    Hallo allemaal,

    Ik ben samen met mijn vriend op zoek naar een hobbykweker van edelpapegaaien. Wij zouden graag daar een keer een kijkje willen nemen en nog meer informatie krijgen over de edelpapegaai van de kweker. We hebben al heel veel gelezen en zo ook hier op het forum maar nu en zijn ook veel verschillende verhalen over bijvoorbeeld de voeding.
    Wie o wie weet er iemand?

    Groetjes Aranka

  • #2
    Ik heb 2 koppels edelpapegaaien en zo nu en dan een nestje. Je zou gerust langs mogen komen maar ik denk dat het wat ver voor je is, ik woon in het midden ongeveer van de provincie West-Vlaanderen in Belgie.

    Wat voeding betreft zijn edels vooral groente-en fruiteters. Dat moet het grootste deel van hun menu uitmaken.

    Comment


    • #3
      Hoi Ann,

      Bedankt voor je reactie. Ik heb trouwens al af en toe op jou site zitten lezen. Ik ga het overleggen met mijn man of hij naar jou toe wilt rijden. Je hoort dan van me.

      Comment


      • #4
        Ok, leuk ! Jullie zijn zeker welkom

        Comment


        • #5
          Heeft u toevallig nu een nestje edels?
          Groeten, Bep

          Comment


          • #6
            Ik heb nu 3 edels van 10 - 11 weken oud. 2 popjes en 1 man. De man en 1 popje zijn gereserveerd, en zaterdag komt iemand die geinteresseerd is in het andere popje kijken.
            En bij een koppel hebben we 2 bevruchte eieren liggen. Die zijn vorige week gelegd, moeten binnen 3 weken ongeveer uitkomen.

            Comment

            Ads onder in topics

            Collapse
            Working...
            X