Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

edelpop met artrose in voet

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• edelpop met artrose in voet

Wij hebben een edelpopje sinds mei van nu 9 maanden. In het blok heeft de moeder aan 1 pootje op 1 klein teentje na haar teentjes behoorlijk afgebeten. Nu ging eigenlijk tot afgelopen weekend alles gewoon goed met haar, ze kan alles wat onze grijsje met twee gezonde poten ook kan, dus bijna geen hinder van haar "handicap", heerlijk vindt ze het om op haar kop te hangen en dan rond te slingeren. Maar goed afgelopen zaterdagavond belastte ze haar aangedane pootje niet meer en ook zondag niet, dus maandag gelijk naar een dieren/vogelarts. Uit de xray foto's was echt duidelijk de artrose te zien. De prognose die de arts ons gaf was uitermate somber, ze krijgt nu tweemaal daags pijnstilling en op het moment, dat de pijnstilling niet meer helpt, is het eigenlijk (en logisch want artrose is echt heel erg pijnlijk)einde verhaal voor haar. Even het een en ander op me inlaten werken (ff behoorlijk wat traantjes gelaten) en maar in de telefoon gaan hangen, om toch meer over artrose te weten te komen ben bij de baronie uitgekomen, waar iets positiever op artrose werd gereageerd (onder voorbehoud van natuurlijk) dat er nog wel andere behandelmethodes zijn. Nu hoop doet leven, zeg ik altijd maar. In ieder geval gaan zij nu de foto's beoordelen en moet ik rond donderdag iets gaan horen. Spannend dus.

Nou ja moest ff mijn verhaal kwijt. Lucht ook weer wat op

Jeetje wat een vreselijk verhaal !!
    hoop dat het een goed einde gaat krijgen
    veel sterkte !! Heb helaas geen verstand om advies of iets te geven
    Vriendelijke Gr kimmy

Comment

Goed dat je verder bent gaan zoeken, succes
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ook wij wensen jullie sterkte en wachten mee naar Donderdag op een hopelijk goed bericht.
        Koko en Duckie

Comment

Das ff schrikken hoor,
          Ik hoop dat je bij de baronie wat wijzer wordt en vooral dat er iets is wat zal aanslaan.
          Succes!!!

Groetjes Marie-Louise en Kippie
          Groetjes Marie-Louise en Kippie.

Comment

Dank allemaal, zit de uren af te tellen

Comment

Misschien heb je hier ook iets aan

http://www.dierenbox.nl/kruiden-en-s...ai-en-parkiet/

Comment

dank je!!! ga gelijk op zoek naar verse spaanse pepers heb wel de gedroogde, maar is ze niet zo dol op.

Comment

Dat is een heftig verhaal. Mijn grasparkiet is 23 jr geworden en heeft 10 jr geleefd met artrose in zijn pootjes ging prima alleen wat dunnere stokjes en een zitplank in z'n kooi.
                  Minni Micky Kimo

Comment

Jeetje wat een verhaal, Coco heeft een soortgelijk ding met zijn moeder meegemaakt. De achterste teen is eraf gebeten en heeft de voorste teen beschadigd en valt daardoor soms van de stok af. Hij kan goed klimmen hoor maar mist soms wel eens. Zou er niet aan moeten denken dat je naderhand ook nog te horen krijgt dat hij artrose zou hebben.

Sterkte, zal duimen voor je.

Groetjes,

Monique van der Gaag

Comment

Ads onder in topics

Collapse
                    Working...
                    X