Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zonparkiet Tam of toch niet?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zonparkiet Tam of toch niet?

Hallo allemaal,

Wij hebben wij vorige week onze eerste Zonparkiet opgehaald.
    Nu was hij los in de winkel en konden wij hem gelijk door de hand tegen de borst te drukken, hem laten opstappen.

Wij hebben hem nu thuis in de kooi en heeft hij de reactie te bijten als je in de buurt komt. Nu zouden wij graag weten hoe wij hier mee om moeten gaan?
    Is het gebruik van een handschoen een optie? Denken jullie dat dit na verloop van tijd ophoud nadat hij op zijn gemak is?; in de winkel stapte hij gewoon op en ging gelijk op mijn schouder zitten.

Bij voorbaat dank voor de reacties!
    Last edited by Hugo2018; 06-05-18, 17:26.

Het kan teritorium gedrag zijn.
    Laat hem er thuis ook uit en kijk wat iet doet.
    Evt kan je hem laten kortwieken.
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

mee eens
      sommige vogels willen gewoon niet dat je bij of in hun kooi komt,die is van hun
      als hij er uit is komt hij misschien wel vanzelf naar je toe
      negeer hem gewoon bij de kooi en zorg eventueel dat je wat lekkers bij je hebt als je in de kamer zit zodat je hem wat kan geven als hij bij je komt
      handschoenen vinden ze vaak eng dus zou het niet doen als het niet nodig is

Comment

Van iemand kreeg ik eens de tip om hem in de kooi op een stok te laten opstappen en dan wanneer hij weg van de kooi was (zijn huis) dan over te laten stappen op de hand. En lees het boekje eens van Bonny Talsema, Gek van mijn vogel. Dat heeft mij gigantisch geholpen bij mijn warse parkiet. Die is 180 graden omgedraaid.

Wel een prachtige vogel hoor!

Comment

Ads onder in topics

Collapse
        Working...
        X