Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

temperatuur

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• temperatuur

Kan een blauwgele ara tegen koude in de winterperiodes?Als we bijvoorbeeld gaan werken zijn en er geen vuur is in huis.

tempratuur

Op zich kunnen ara's en andere papegaaien goed tegen de kou, als ze maar niet op de tocht staan, dat is namelijk heel slecht voor ze.
    Ik denk wel dat je op moet passen voor te grote tempratuursverschillen. Hierdoor kunnen ze erg in de war raken en bijvoorbeeld in de rui komen terwijl dat niet de bedoeling is.
    Ik denk dat de beste tempratuur voor de gaaien gewoon huiskamer tempratuur is dus rond de 18 / 20 graden
    groetjes erika
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

Wij hebben zelf 2 Blauw-Gele Ara's en deze willen zelf de hele winter door elke dag een paar uur naar buiten en dan uit hun verwamde nachthok van 2 x 3 meter naar hun vlucht van 6 x 2 meter en dan lekker in de buitenlucht zitten.
      Ze kunnen zelf door een sluis naar binnen en buiten .
      Ik denk dat ze als ze dat zelf niet zouden willen ze echt niet naar buiten zouden gaan.

Comment

Voor zover ik weet kan een blauwgele ara behoorlijk lage temperaturen aan, zolang hij maar de kans krijgt om er aan te wennen en er beschutting is tegen de wind en tocht, zoals Erika al zei. Gaan jullie verbouwen ofzo? Mijn advies: gewoon even een periode ervoor uit trekken om de temperatuur in huis te laten dalen.....
        Succes ermee!
        Groetjes, Eveline & Youri

Comment

Ads onder in topics

Collapse
        Working...
        X